LiseLyholm&Ronja Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Hej Hf Så var det lige at Ronja lå og sov i går, og det synes jeg lige I skulle se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Når der vist en hyggemule der sover tungt. Gad vide hvad hun drømmer ? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Hun er rigtigt på eventyr Det er som at se Vinnie - bare uden striber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Hygge! Sheila gør det samme..hun kan få hele sengen til at ryste!, det samme kan ronja kan jeg se, hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Tror Ronja er faldet i dyb søvn, og drømmer hun jager den pose M&M's Lise havde plantet fristende foran hende mens hun var vågen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kharder Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Her for nylig lå jeg og læste i sengen og hørte nogle meget lyse bjæf og pludselig et ret højt vuf. Lige efter stod der en meget forvirret Bella og kiggede meget underligt på mig. Jeg tror stadig hun sov, for hun var helt tom i blikket. Det hele varede et par sekunder og hun lagde sig ned og snorkede videre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret November 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Den hund er tosset! Hun lå længe og rystede på den der helt vilde måde, så gik der et par minutter hvor hun rystede som om hun frøs og så begyndte hun at ryste vildt igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Lise hvor har du været? Ligner Molly, der er der også bare lyd på >Så gad man godt vide hvad de drømmer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret November 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Lise hvor har du været? Ligner Molly, der er der også bare lyd på >Så gad man godt vide hvad de drømmer! Har travlt med hesten og skolen, og at være lidt social når jeg har tid til det Savner hf Men det er virkelig svært at hoppe ind og være med igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts