Hop til indhold

Hvalpemotivation


Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique

Jeg skal have fundet noget hvalpemotivation til min lille cockerhvalp jeg henter paa naeste torsdag.

 

Jeg bor i Slagelse, men baade Nura og jeg kommer til at koere til Albertslund dagligt...

 

Leder efter et sted med bloede metoder og en masse leg og hyggelig samvaer - gerne med flere forskellige racer. Jeg er medlem af baade DKK og Spaniel Klubben...

 

Er der nogle herinde, der kender til og vil anbefale gode hold i naerheden, der starter om et par uger?

 

Jeg har proevet at lede paa nettet - men jeg synes det virker som en jungle og der er ikke ret mange konkrete datoer paa bordet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Prøv at kig på www.loruphundecenter.dk det er godt nok i Sorø, men det er da lidt derned af ;-)

 

Det ser hyggeligt ud :-D Det goer intet det er i Soroe! Jeg har firmabil og er villig til at koere laengere end det :cool:

 

Jeg er vild med at de har hvalpestue, hvor man kan faa lov til at komme og gaa - det kunne jeg snildt finde paa at benytte mig af.

 

Er der nogle af jer der har traenet paa dette sted?

 

En ulempe jeg kan se er at der ikke er nogle af de lidt mere avancerede hold. Jeg vil virkelig gerne fortsaette med en masse sjovt, naar hun bliver stoerre... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
positivtræning er der rigtigt mange herindefra der bruger og er super glade ved :mrgreen: Ninjamor herinde fra er også PAFF'er, og hun er på sjælland... tror hendes hjemmeside hedder hundeliv. dk

 

PAFF'er?? :confused: Hjaelp soeges af en begynder hunde-ejer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Fandt lige den her... Den ligger vist godt nok i Aarhus - men det er noget i den stil jeg leder efter.

 

Jeg har bestemt ikke taenkt mig at stoppe ved hvalpemotivationen - ser det kun som springbraet til en masse lydighed og gerne agility/dogdancing naar hun bliver gammel nok...

 

http://www.positivtraening.dk/index.html

 

Ja, Pia fra Positiv Træning er vi mange herindefra, der er rigtig glade for :blink:

Jeg håber du finder noget tilsvarende i dit nærområde:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Der er intet i vejen for at starte et sted og så gå videre til en anden træningsplsds, så længe holdningen til hundetræning er ens de pågældende steder.

 

Du kan nå at hoppe på et hold hos FOF i Haslev hvor der er hvalpe i alderen 12 - 16 uger, hvis du vil have 6 gange hvalpesjov.

 

Du kan finde linket på min hjemmeside www.hundeliv.dk det er mig som har træningen og på hjemmesiden kan du også læse om min faglige baggrund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Der er intet i vejen for at starte et sted og så gå videre til en anden træningsplsds, så længe holdningen til hundetræning er ens de pågældende steder.

 

Du kan nå at hoppe på et hold hos FOF i Haslev hvor der er hvalpe i alderen 12 - 16 uger, hvis du vil have 6 gange hvalpesjov.

 

Du kan finde linket på min hjemmeside www.hundeliv.dk det er mig som har træningen og på hjemmesiden kan du også læse om min faglige baggrund.

 

Hun er lige en tand for lille til det :genert:

 

Hun bliver foerst 8 uger paa torsdag... Jeg ved godt at jeg er tidligt ude, men saet jeg fandt det perfekte hold - og det saa var fyldt op :cry:

 

Saa det jeg leder efter er en hvalpelegestue fra omkring midt i oktober - og saa et hvalpemotivationshold umiddelbart efter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hun er lige en tand for lille til det :genert:

 

Hun bliver foerst 8 uger paa torsdag... Jeg ved godt at jeg er tidligt ude, men saet jeg fandt det perfekte hold - og det saa var fyldt op :cry:

 

Saa det jeg leder efter er en hvalpelegestue fra omkring midt i oktober - og saa et hvalpemotivationshold umiddelbart efter :5up:

 

 

 

Held og lykke

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal have fundet noget hvalpemotivation til min lille cockerhvalp jeg henter paa naeste torsdag.

 

Jeg bor i Slagelse, men baade Nura og jeg kommer til at koere til Albertslund dagligt...

 

Leder efter et sted med bloede metoder og en masse leg og hyggelig samvaer - gerne med flere forskellige racer. Jeg er medlem af baade DKK og Spaniel Klubben...

 

Er der nogle herinde, der kender til og vil anbefale gode hold i naerheden, der starter om et par uger?

 

Jeg har proevet at lede paa nettet - men jeg synes det virker som en jungle og der er ikke ret mange konkrete datoer paa bordet...

 

 

prøv at se på http://www.dinhvalp.dk , den ene af pigerne herfra har spaniels og bor i Slagelse. Jeg ved ikke hvornår de starter næste hold op, men ring og spørg.

 

Bare af ren nysgerrigheds skyld, hvor er din hvalp fra? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Nevermind, jeg har gættet det :mrgreen:[/quote

 

Jeg maatte jo hellere linke opdraetterne naar jeg brugte et af deres billeder:engel:

 

Men tak for info - jeg vil proeve at komme i kontakt med hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...