Hop til indhold

Bamse til hunden


Gæst Rullle
 Share

Recommended Posts

Kære Freja ELSKER bamser....

Hun flår dem ikk som var det et bytte, men det de ikk kan holde til er hendes trække lege...

 

Hun har hvertfald præsteret at rykke 2 bamser - med reb i, med formål til netop at trække- i stykker på 1 uge... Min taktik er nu at jeg inden jeg køber en bamse så rykker jeg ALT hvad jeg kan for at se om den holder, men åbenbart er det ikk optimalt, for det virker jo pt ikk. Vælger IKKE at tro at jeg er for svag, he he..

 

Så nogen der kender noget til nogle gode bamser til hunde der holder bare lidt mere end 1 uge???

Vi snakker om en Fransk Bulldog på 7 mdr, så det er ikke et dyr med voldsomt kraft som fx en rottweiler....

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også hørt det om Ikeas bamser, men når hun på selv special syede bamser til hunde kan ødelægge dem på så kort tid, så tvivler jeg også på de bamser...

 

 

Må dog indrømme at KONG cozie bamserne ser ud til at være potentielle, så mon julegaven er fundet her ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle speciallavede hundebamser er afgået ved døden efter max 5 minutter her i huset... men IKEAs marsvin og rotte har overlevet i indtil videre 4 år! De sidste halvandet år med to hunde! :shock:

 

Der er dog endelig gået hul på marsvinet nu, men det skyldes ikke trækkeleg, men at den unge lagde sig ned og gik i gang med at gnave i et hjørne af bamsen... Så det var en målrettet indsats designet til at slå ihjel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi hvert fald været ude og købe den KONG bamse, og kunne straks mærke at den var mere solid end alle de andre... Men nu må vi se- Freja er MEGET glad for den og den har indtil videre holdt uden problemer i 1,5 time ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også anbefale ikeas rotter og mus. De holder rigtig godt til bamseflænseren her i huset. Den eneste anden bamse der har holdt er en dinosaurus købt i krea.. alt andet, også specieltsyede hundebamser er flænset og flået på ingen tid. Jeg har hende mistænkt for bedre at kunne lide de slaskede bamser, for en "sutteklud" med et ko hoved på har også holdt ganske længe... Men som sagt, ikeas rotter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HundeLover

Hos os er IKEA bamser også et hit! De holder ganske vidst ikke for evigt, men langt længere, end dyre bamser fra BR og hvad de andre tøjkæder nu ellers hedder.

 

Så hvem siger at IKEA ikke har kvalitets ting :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er for sin vidt ligeglad med hvor bamsen købes- og om det er en rotte, elefant eller hvad pokker...

 

Bare de holder 1 mdr tid, så ville jeg være tilfreds- for det andet vil jo gå hen og blive en dyr affære... Her til aften røg den sidste bamse, så nu har hun 2 små bamser som børn får udleveret i biografen under særlige arrangementer, og de holdergodt- MEN er ikk optimale på længere sigt da hun også gerne vil have trækkelege med dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Sonne er også verdensmester i at ødelægge legetøj! Vi har fundet ud af, at hvis han får noget, som han ikke rigtigt kan gabe helt over, holder det længere; han skal dog stadig kunne få fat

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig mht. IKEA's bamser.

Bailey har dog sin helt egen favorit - Hunters and - den kommer ofte med i seng.

Da hun var mindre var dyrene der fulgte med Happy Meal kanon - den har hun stadig, men leger sjældent med mere.

 

Ellers er der Mighty Dog toys...

https://www.vipproducts.com/retail/files/index.php/categories/view/217/mighty-dog-toys

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu hvor Bailey siger det, så har vi faktisk også gode erfaringer med McDonalds happy meal dyrene... Når de engang imellem har bamser som legetøj, så er de også pænt holdbare.... Ham her lever stadig...

 

Kermit bliver trukket i, i december 2008

 

4562d1229548044-karla-kaysa-og-kermit-stakkelskermit3.jpg

 

Puma med Karmit 3 år senere, i oktober 2011

 

IMG_4115.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...