Hop til indhold

Fjerne / undgå snebolde i benhår


Petrine
 Share

Recommended Posts

Buller samler sne i sin pels, selvom hun har kort pels. Så havde jeg en flaske vand med, som jeg hældte på sneboldene, men for det første, var det ikke varmt nok til at smelte alt sneen (0,5 l flaske) og bagefter sugede pelsen endnu mere. Har forsøgt med noget silikone-spray, men det virkede også modsat.

 

Nogle tips? Hun er så lille, at det er belastende for hende, når sneboldene når op i størrelse æg.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Buller samler sne i sin pels, selvom hun har kort pels. Så havde jeg en flaske vand med, som jeg hældte på sneboldene, men for det første, var det ikke varmt nok til at smelte alt sneen (0,5 l flaske) og bagefter sugede pelsen endnu mere. Har forsøgt med noget silikone-spray, men det virkede også modsat.

 

Nogle tips? Hun er så lille, at det er belastende for hende, når sneboldene når op i størrelse æg.

Måske du kunne lægge en kam i lommen, når I går tur? Det er utroligt nemt at fjerne disse irriterende snebolde i benhårene med dette "redskab".

 

Jeg smider Sofus ud i bryggerset og hiver en stortandet kam frem efter hver eneste snetur, og det går hurtigt med at fjerne al sneen - og så tørre efter med et håndklæde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy har samme problem, har ikke fundet en løsning for at undgå det, hun kommer i køkkenvasken, når hun kommer hjem... Det er lidt synd for hun elsker sneen, men når sneboldene bliver for store nægter/kan hun ikke gå længere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
så skal man måske ud i sådan nogle babystrømpebukser, og så klippe af, så man har 4 små tuber. er dog ikke sikker på, om de er små nok, ella er jo mini.
MAn kan da købe en dragt/dækken med ben i
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Hehe det tænkte jeg også....

 

 

 

Det ved jeg så ikke, jeg har mærkeligt nok næsten ingen hår på benene. Det er næsten synd at det er mig, tror andre ville værdsætte det mere :hmm:

Så er vi to..Eller det er over det hele jeg ingen har... Og nylonstrømper heller ikke..Altså dem har jeg heller ingen af.. Kommer aldrig steder hvor det er påkrævet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...