Hop til indhold

Jævnlige ørle-slatten-syg


Petrine
 Share

Recommended Posts

Buller får jævnligt 'anfald' hvor hun er vildt dårlig, har diarre, ørler, er slatten, trist, nedstemt. De varer som regel et par timer, der er ingen sammenhæng med noget hun har spist, noget der er sket eller andet. Der går 2-3 måneder imellem. Jeg er ikke dybt bekymret, men det er da lidt sært :confused:

 

Vi når aldrig til dyrlægen, før det er gået over, så jeg har ikke fået kigget på det, men nogle ideer? Det er helt klart ikke mentalt, hun er fysisk dårlig. Hun har lige haft et 'anfald' igen her i eftermiddag, efter vi havde været ude at gå og hun var i hopla, hun er allerede tilbage i hopla.

Link til indlæg
Del på andre sites

Carla har indimellem lignende anfald. Eller det vil sige, hun kaster ikke op og får dårlig mave, but still.

Hun bliver dårlig meget hurtigt, får kvalme, bliver utilpas osv. Enkelte gange har hun endda været så dårlig at hun nærmest er blevet slinger og har været påvirket på balancen. Nærmest i samme øjeblik jeg tænker "ej det her er for alvorligt - jeg ringer til dyrlægen" så bliver hun rask igen. Fuldstændig som om der aldrig har været noget. Det varer typisk 1-2 timer.

Da hun var yngre havde hund det 3-4 gange om året, men det sidste år har jeg ikke oplevet det. Hun kan naturligvis også have det, når hun er alene.

Jeg har aldrig fundet en forklaring på det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mystisk. Er ret sikker på, det ikke er noget hun æder, Buller plejer at være god til kun at stjæle spiselige ting og det er sket, når vi har været 'på tur', hvor hun er under konstant opsyn (+ når vi har været på besøg hos alle mulige forskellige). Hvis jeg tænker over det, så tror jeg måske, det bliver med større mellemrum, men er ikke sikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mystisk. Er ret sikker på, det ikke er noget hun æder, Buller plejer at være god til kun at stjæle spiselige ting og det er sket, når vi har været 'på tur', hvor hun er under konstant opsyn (+ når vi har været på besøg hos alle mulige forskellige). Hvis jeg tænker over det, så tror jeg måske, det bliver med større mellemrum, men er ikke sikker.

 

Jeg er helt sikker på, at for Carla er det ikke noget hun æder! Det er virkelig mærkeligt og jeg har undret mig over det i flere år!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...