Hop til indhold

øhm ja? - tror folk virkelig at man falder for det


NickiA
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat
yorkshire terrier, hvalpe, 12 – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

 

hov der kom to af samme link, smider lige den anden ;)

Hvad er det man skulle falde for? jeg fatter ikke en skid, for mig ligner det en helt almindelig annonce fra en der laver mange hvalpe? Er det prisen, du mener? eller fordi det øjensynligt ikke er en "rigtig" dansker?

Men uanset hvad så falder folk for alt..Ellers stoppede hvalpefabrikkerne jo

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det man skulle falde for? jeg fatter ikke en skid, for mig ligner det en helt almindelig annonce fra en der laver mange hvalpe? Er det prisen, du mener? eller fordi det øjensynligt ikke er en "rigtig" dansker?

Men uanset hvad så falder folk for alt..Ellers stoppede hvalpefabrikkerne jo

 

Tror det er prisen der bør få alarmklokkerne til at ringe. Og modelbillederne......:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Tror det er prisen der bør få alarmklokkerne til at ringe. Og modelbillederne......:vedikke:

Tak :-D Nå men den slags annoncer er der en million der skriver på..Også de annoncer hvor der står "bud modtages"..Dybt useriøst, men hvis folk vil have en hund nu, så tager de den første den bedste..og helst den de kunne få igår

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Kig på kortet. Annoncøren befinder sig ikke i DK.

Helt sikkert en fup annonce.

:roll: havde kun kigget på kortet til yorkshirehvalpene..De er godt nok i Valby-agtigt... JA se bare hvor observant jeg er :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kig på kortet. Annoncøren befinder sig ikke i DK.

Helt sikkert en fup annonce.

 

Gud, det havde jeg ikke engang set. Tænk at de ikke lige skriver en fup-lokation på også? Men det er vel så det der med at man lige skal betale 1.500-2.000 kr. for at få fragtet kræet til Dk. Og så lige betale 1.000 kr. mere i told. Og så lige 3.000 kr. mere til en ekstra flybillet - og hvad de nu ellers kan finde på.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tænker først så funderer man over prisen, så kommer man ind på siden ser modelbilledet af hvalpene, den mangelfulde information som uden tvivl er translatet hehe og jeg så ikke engang at de ikke havde en dansk lokalitet på... nu er annoncerne godt nok fjernet... men fatter virkelig ikke at nogle mennesker er dumme nok til at hoppe på den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
jeg tænker først så funderer man over prisen, så kommer man ind på siden ser modelbilledet af hvalpene, den mangelfulde information som uden tvivl er translatet hehe og jeg så ikke engang at de ikke havde en dansk lokalitet på... nu er annoncerne godt nok fjernet... men fatter virkelig ikke at nogle mennesker er dumme nok til at hoppe på den.
Mht prisen så trro jeg ikke de fleste funderer over den..Er det ikke almindeligt at skrive en pris (lavt for at få folk ind på annoncen) og så siden give folk den rigtige pris.. Og jeg tror sq ikke ret mange opdager det er modelbilleder..

Hvis du anede hvor naive folk er når de køber hund :roll: Det skal gå hurtigt og den skal være billig, men selvfølgelig helst både renlig og velopdragen.. Og så skal det være i den farve som de ønsker sig den i.. Og er de så samtidig en sælger som vil gå ned i pris og endda svarer/forhandler på sms, så er den helt fjong

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo altså den drevne annoncekigger vil med det samme spotte en fake annonce, hvilket også er derfor annoncen er anmeldt og derfor fjernet:D salgssiderne har en hel horde af selvbestaltede politibetjente, som sørger for bla det.

Men derfor er det da ganske rigtigt, at der til tider er nogle naive mennesker, der falder for den slags fupannoncer:( og man skal da også se sig for, for der er jo også helt reelle hunde, der sælges til ret lav pris.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. Folk falder for dem - stadig.

 

Min veninde var helt oppe og ringe over - tror jeg nok det var - en mops.

Sendte mig links til annoncen og skrev flere gange med dem på trods af at jeg med det samme jeg så annoncen at det var en fake annonce.

 

Tilsidst gik det dog op for hende at jeg havde ret og begyndte så at tage pis på dem.

 

Mener heller ikke det er så længe siden der var en herinde der var faldet for det.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

selvfølgelig er der folk der falder for de fupannoncer (hvilket det nok er, og på de præmisser Anne1979 nævner).

Der kommer da stadig sager frem om folk der er blevet snydt; Fordi de troede de solgte deres hest til en udenlandsk kunde, fordi de regnede med at de bare skulle overfører dette beløb for en hund plus transportudgifter, samt tror de har vundet nogle millioner i et eller andet spil de sjovt nok aldrig har deltaget i...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...