Hop til indhold

ANNIES GÅRDHUND.


Gæst annie
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen:vinken: jeg vil lige sige pænt goddag, til dette forum, det virker som et godt sted:5up: lidt om mig selv. jeg er 52år mor til to og mormor også til to:kys: er sygemeldt i øjeblikket. og så har jeg købt en dejlig lille dansk svensk gårdhund for 7uger siden, som holder mig igang hele tiden hi :blink:. :oops: jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan man gør herinde, syntes ikke jeg finde noget info. hilsen annie

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allesammen:vinken: Tak fordi i bød mig velkommen :kys:i lyder bare rigtige søde, jeg har prøvet at sætte et billede på af min skønne gårdhund,

som hedder Frederik og som bliver 4 måneder på tirsdag :klap2: på billede er han ca 11 uger, :sut:håber det er på. Tror i man kan give sådan en lille hvalp for meget motion, vi går to gange om dagen en tur over på en dejlig mark hvor han løber og leger med andre hunde, han virker frisk også når han kommer hjem, nå nu smutter jeg, ha det godt allesammen:-D

hilsen annie

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke et sødt billede :lun:

 

Ja, man kan godt give en hvalp for meget motion, men det lyder det nu ikke som om du gør... men husk at det er meget vigtigt at han kommer ud og oplever en hel masse andet end at løbe på en mark....

 

Han skal se biler og hunde og mennesker og knallerter og folk i rullestole osv osv...

 

Han skal vænnes til alle de ting der er i verden imens han stadig er lille... selvfølgelig i hans eget tempo....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Amocca. Ja han er så dejlig, jeg håber at du for denne besked, jeg syntes slet ikke jeg kan finde ud af det. ja du har ret i at han skal opleve verden, han var også lidt sky lige da vi fik ham, men det er blevet meget bedre, han er født på landet 30kilometer fra viborg, så han var ikke vant så meget larm. tak fordi du skrev. ha det godt hilsen annie

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja, men bare vent til du lærer os at kende.:blink: :lol: Nej seriøst, så er vi da som regel rimelig stuerene og høflige.

 

Velkommen, jeg håber du vil falde godt til. :mrgreen:

 

 

Hej Ascha.:vinken: ja det tror jeg også:engel: tak fordi du skrev og bød velkommen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...