Hop til indhold

Agilitytræning fælles - vinter/forår 12/13


Amocca
 Share

Recommended Posts

Blærerøv... :fornaermet:

 

 

 

:drille:

 

(bare fordi jeg blev disket i alle løb undtaget to... på en hel uge... :roll: )

 

Joy klarede at gennemføre de ni ud af de 16 løb. Fem af dem uden fejl(hvis vi lige dropper at se på de få sekunders tidsfejl der lige kom ind i nogle af dem). Det er jeg nu ganske tilfreds med. Især når jeg tænker på hvor mange disks han har hevet hjem over efteråret *gg*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 974
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ved vi jo at du er der, så skal vi nok finde dig! Jeg har en lille bitte sorthvid bordertæve.

 

Borderhvalp??? Det kan du da ikke bare skrive sådan dér - du bli'r da nødt til at fortælle mere!!! :klap:

I må endelig komme over og hilse :blink:

Ej det er løgn, hun er bordercollie og 1/4 aussie :-D hun er idag 13 uger (og 1 dag) hun kommer også med til stævnet, :-D Skal I have et billede :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis nu der er flere små border tæver, så skal du bare kigge efter den der sidder og stepper med forbenene når den venter på at skulle løbe... Så har du fundet Korvis :blink:

Ha ha, ja det er jo ikke en gang løgn. Et styks meget lille, lettere hysterisk, sorthvid BC - det er Iso! :mrgreen:

I må endelig komme over og hilse :blink:

Ej det er løgn, hun er bordercollie og 1/4 aussie :-D hun er idag 13 uger (og 1 dag) hun kommer også med til stævnet, :-DSkal I have et billede :drille:

Jaaaaaaaaaa, vi skal så!!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh elsker bordere !!! :lun: Især de små meget energiske hehe..!

 

Her er hun, min smukke hvaps!

[ATTACH=CONFIG]102732[/ATTACH]

 

Nuuurrrh, hvor ser hun fin og sød ud! :lun: Hende skal vi nok få aet skaldet, hvis du har hende med til stævnet! ;-)

 

Energisk, jo det er Iso vist... *smiley der tørrer sveden af panden* :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også med! Hvor længe plejer man at blive? Til stævnet slutter eller til man har løbet?

Det er nok meget forskelligt, vil jeg tro? Men det plejer jo at strække sig over det meste af en dag alligevel, selv om man kører hjem når man har løbet færdigt.

 

Ahahaha!!! :lol::sjov:

Det er da en fremragende idé!! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok meget forskelligt, vil jeg tro? Men det plejer jo at strække sig over det meste af en dag alligevel, selv om man kører hjem når man har løbet færdigt.

 

 

Det er da en fremragende idé!! :lol:

 

Jeg plejer at blive der die ganze tag... men ofte ligger kl3 løbene også som de sidste på dagen og dermed har jeg ikke rigtigt noget valg :mrgreen:

 

Så kan det godt være jeg kigger forbi.. Jeg har fri kl. 13 og kan bare kører direkte fra arbejde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i vores kreds bliver man normalt hele dagen, da der typisk først er præmieoverrækkelse der. Så samles hele flokken og hygger og klapper af hinanden. Og det er god kutyme at blive, selvom man ikke lige skal have en præmie.

 

Jeg synes det er god sportsånd at blive hele dagen, men jeg synes tilgengæld det er dårlig stævneledelse at have alle præmieoverrækkelserne tilsidst... Det giver meget mere mening i mit hoved at have dem løbende, så når vi er færdige, så er vi færdige... især til udendørsstævner, hvor folk har 30 ting de skal have båret frem og tilbage til bilerne og bare gerne vil pakke sammen og hjemad...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i vores kreds bliver man normalt hele dagen, da der typisk først er præmieoverrækkelse der. Så samles hele flokken og hygger og klapper af hinanden. Og det er god kutyme at blive, selvom man ikke lige skal have en præmie.

 

Enig!

Det sidste stævne jeg var til (som tilskuer) .. Var folk bare væk, da folk skulle have deres præmier :hmm:Det undrede mig nu ... Folk havde mere travlt med at pakke telte osv. ned, istedet for lige at bruge 10 minutter på at klappe af vinderne.. Mener trods alt vinderne fortjener en lille klapsalve, de var jo trods alt de bedste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer som regel også at bli' til det er slut, men er også kørt når jeg var færdig nogle gange. Især hvis man sidder og hundefryser i en iskold ridehal kan det være fristende... Men som regel synes jeg det er rart at lige sidde og bare kigge på de andre når man selv er færdig, og som andre siger så er det god sportsånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja altså de gange jeg har været som tilskuer er vi kommet i løbet af formiddagen, og blevet til det var slut ved eftermiddags tid... Har endnu ikke været til stævne i en ridehal, fx. så håber ikke det bliver for koldt for os d. 26 :genert: Vi skal jo selv løbe, men da vi skal løbe begynder.. Er det jo inden middag, vil jeg tro...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er god sportsånd at blive hele dagen, men jeg synes tilgengæld det er dårlig stævneledelse at have alle præmieoverrækkelserne tilsidst... Det giver meget mere mening i mit hoved at have dem løbende, så når vi er færdige, så er vi færdige... især til udendørsstævner, hvor folk har 30 ting de skal have båret frem og tilbage til bilerne og bare gerne vil pakke sammen og hjemad...

 

Nu skal du huske på at der stort set aldrig er mere end 60 startende til en konkurrence her hos os. Så det passer med at den tid det tager at få lavet de sidste beregninger, er den tid folk skal bruge på at pakke sammen.

 

det er dog mere og mere normalt at der også er en præmieoverrækkelse midt på dagen, dvs. Når vi går fra spring til agility eller omvendt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal du huske på at der stort set aldrig er mere end 60 startende til en konkurrence her hos os. Så det passer med at den tid det tager at få lavet de sidste beregninger, er den tid folk skal bruge på at pakke sammen.

 

det er dog mere og mere normalt at der også er en præmieoverrækkelse midt på dagen, dvs. Når vi går fra spring til agility eller omvendt.

Det vil jeg også mene ville være en god ide, at man deler det lidt op imellem klasserne evt. (ved de større stævner) og i de forskellige stævne former, spring og agility.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...