Hop til indhold

Fandt Nana Banannas kuldbror på facebook


Ulla H
 Share

Recommended Posts

For en uge siden så jeg et foto af en græsk hund på et græske hunde juletræk i hundeskoven ved Trige.

Jeg blev helt målløs, for den var som min Nana og hun kommer ikke til træf mere. Jeg er 100 % sikker på det er en kuldbror, og alderen passer,nemlig 8 år og nu i pleje, fordi ejerene skal skilles og vel ingen ønsker ham.

Som Nana er han helt grå i hovedet

Billedet af Nana er fra hendes før grånæsetid og han er en anelse mere bredhovedet og har mere hvidt på bryst.

Han vil komme til formidling på GH ,vist under Gamlingehunde.,

Oh, er ked af at jeg allerede har 2 hanhunde, og han er da kastreret, så vidt oplyst, men hvor ville jeg gerne hjælpe ham til et hjem , hvor de kunne sætte pris på ham.

Chico.jpg

sep 06 071.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig var det så underligt, for han var eneste fra kuldet, jeg ikke vidst hvor var. Jeg må se om jeg kan finde deres mors ejer, hun lever måske ikke mere?? altså tæven, måske er hendes ejer interesseret.

Og da Nana var ung , var især mænd vilde med hende, også dem der kom her for at se på cocker og græske hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...