Hop til indhold

Advarsel Østrand


Gæst katoghund
 Share

Recommended Posts

Jeg kan godt forstå frustrationerne over en dårlig internetbutik, har selv haft en rigtig øv-oplevelse med en anden butik (hundeby.dk bare på engelsk) hvor jeg blev taget i måsen, men det ville nok hjælpe lidt på forståelsen herinde, hvis historien blev uddybet en lille smule. Dog skal du TS lige være opmærksom på, at du kan få et problem med at have oplyst navnet på butikken (derfor min lille omskrivning længere oppe). Jeg havde oplyst navnet på den butik der tog røven på mig, men det udløste trusler om sagsanlæg til Admin fra ejeren hvis ikke navnet blev slettet (men hun er vist også en hidsig satan hende der har den butik, det var heller ikke verdens pæneste mails jeg modtog da jeg brokkede mig over hendes handlinger :genert:)

Generelt har jeg ikke haft nogen problemer med at handle på nettet, men der er selvfølgelig brådne kar allevegne og det er møg frustrerende når det sker. Så tak for advarslen TS, men kan du ikke uddybe lidt så vi har bedre mulighed for at vurdere "historien" selv og se om vi vil være mere påpasselige med Østrand fremover? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...