Hop til indhold

Hejsa ;O)


Gæst Hybrid
 Share

Recommended Posts

Jeg hedder Carina, Har 3 Aussier (Australian Shepherds)

 

Bubalu er den yngste han er en Blue Merle og vi træner PH, Rally lydighed, HTM for sjov og lægger en del timer i Schæferhundeklubben ;O)

 

Merlin er 9 år, - han tror bare selv han er 9 mdr - fuld fart på drengen hele tiden, vi laver htm og lidt rally og brugsarbejde for sjov.

 

Sunny er 9½ - efter en stor operation da han var 7, hvor han fik lagt stål i forbenet, så det nu er helt stift, hygger han sig med lange gåture og nogle HTM konkurrencer / opvisninger (mens brugsarbejde er lagt på hylden for det meste..) - i øjeblikket bor han hos mine forældre som legeonkel for mine 2 nevøer - og sørger for at at motionere mine forældre HVER dag, 8 - 10 km er da det mindste man kan forlange om dagen, har han fortalt dem.. ;O)

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hybrid og velkommen til.

 

Vi har gået til træning sammen i DKK i Hillerød. Jeg havde en flatcoat og en spinger i sort og hvid. Jeg kender Merlin fra tidligere,.... så ved du vist hvem jeg er.... Håber du bliver glad for at være herinde. :-D

 

Det er rigtigt, Merlin blev altid helt vildt glad for at hilse på dig og din springer - de havde vist leget sammen som hvalpe, når du passede ham ;O)

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

 

Vi ses i klubben :blink:

 

Elsker bare det "hip hop´er" billede :cool:

 

 

Ja, Sunny er i hopla når vi "kick flipper" *G*

Håber på snart at se dig der - kommer ikke på lørdag, der er der Canis foredrag i Roskilde hele weekenden - tror vi er nogle stykker der tager afsted til det.

 

I dag havde vi forprøve på den færdselsprøve - tror jeg skal til at træne langtidsafdækning hmmm...

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad koster sådan et sålben? :shock:

 

Hmm en hel del dyrere end først anslået fra en anslået pris på 15000 til reelt at koste 25000 i alt - samt være under konstant opsyn i 6 mdr - hvor han var med overalt også på arbejde - han var nu så dygtig at han ikke spiste forbindingen, bare der var folk omkring ham, så han slap for at gå med krave, men hver uge skulle han ind til undersøgelse og have skiftet sin forbinding.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Sunny er i hopla når vi "kick flipper" *G*

Håber på snart at se dig der - kommer ikke på lørdag, der er der Canis foredrag i Roskilde hele weekenden - tror vi er nogle stykker der tager afsted til det.

 

I dag havde vi forprøve på den færdselsprøve - tror jeg skal til at træne langtidsafdækning hmmm...

/Carina

 

Hi hi... :lol:

 

Tænk jeg kan godt se det for mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...