Hop til indhold

Tæve søger brun labrador han til parring


Gæst mariakristina
 Share

Recommended Posts

Gæst mariakristina

Hejsa :-)

 

Jeg står med en flot mørkebrun labrador tæve som er ved at være højløbsk. Vi vil utrolig gerne have hvalpe i hende og søger derfor en flot brun labrador han :-)

Vi bor i Tønder, Sønderjylland.

 

Mvh Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvor gammel din tæve er, men hvad med at vente til næste løbetid? Så har I bedre tid til at finde den bedst egnede han-hund (indavls-koefficient, AD/HD status etc), i stedet for "naboens". Mener vist også, at der er noget med at man helst ikke mixer brun-brun?

 

For at finde interesserede kan du uddybe lidt om din egen: Hvor har hun tavle henne? Eventuelle præmeringer/resultater ved prøver. AD/HD status, alt hvad du finder relevant for eventuel han-hundeejer bør vide.

 

PS. Glædelig jul :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hvis det stod til mig blev alle tråde, der kun havde formålet at lave flere blandingshvalpe, låst med det samme. Man kan sige at det er folks uvidenhed der gør det og at det måske derfor ikke kan kaldes reelt dyrplageri, men helt ærligt,.. der er alt for mange af den slags hvalpe til salg og jeg synes det ville klæde HF ikke at medvirke til at der kom endnu flere til verden.

 

Og for os gamle brugere, så er det faktisk også irriterende at recepten som regel er som i denne tråd. En ny bruger spørger, en ny bruger svarer efter flere måneder, og vi hører aldrig fra nogen af dem igen. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...