Hop til indhold

DcH Lydighed 2013


Camilse
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Hilfe.....

 

Nu gik min plan fuldstændig i vasken.

 

De flytter Yodas hold til samme tid som jeg træner med Bamse.

Det udelukker jo definitivt at jeg kan træne med begge hunde i samme klub. :damn:

 

 

Så er spørgsmålet, hvad gør jeg så.....?

 

- Pensionere Bamse nu (den jeg vil have sværest ved og den er lidt udelukket, medmindre nogle virkelig kan komme med gode argumenter, for det hele stritter på mig bare ved tanken).

 

- Flytte Bamse til C holdet i en anden klub.

 

- Se om de har plads til Bamse på rally fortsætter og droppe lydigheden... Øv, øv, med alt det spildte arbejde (I kan nok høre jeg har det svært med at skulle opgive Bamse nu :oops:)

 

- Afvente en plads på hvalpefortsætter til Yoda i den anden klub (de arbejder på sagen, så der går forhåbentlig ikke så længe) og selvtræne indtil der er plads.

 

Det skal siges at jeg er afsindig glad for træneren på Bamses hold og har rigtig svært ved at forlade hende, nu jeg endelig har fået hende igen.

 

Nogle gode ideer eller tanker omkring det?

Fandens at man bare rigtig gerne vil træne med alle ens hunde.... Ved godt jeg må gå på kompromis med de hurtige resultater, når jeg nu dyrker samværet med mine hunde hver især.

Men har det jo skide sjovt med hver af mine hunde på hver sin måde og nyder at træne med dem alle 3.

Så det er rigtig vigtigt for mig at kunne blive ved med det, men hold da op et puslespil :stupid:

 

Men det løser da problemet med at jeg må køre tidligt fra Kaias rallytræning for at nå træningen med Yoda :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 604
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Familieholdet? Det lyder - uden at ville nedgøre nogen - sådan lidt ælle-bælle, hvor kravene er meget små?

 

For år tilbage gik der på vores hold (konkurrenceholdet) en hundefører med en meget dygtig hund. Manden var et rystede espeløv til konkurrencer og han syntes slet, slet ikke, at de var spor morsomme. Han havde udholdt to konkurrencer og fået oprykning begge gange og røg så over hos os. Hans hund var blandt de dygtigste på holdet og han tilførte i den daglige træning en masse godt til holdet. Udover at være idérig var han en god figurant og altid villig til at lægge fremmedspor, hvis nogen på forhånd vidste, at de næste gang ville komme senere (gr. arbejde).

 

Skulle han følge dine regler, så røg han på familieholdet, men ville det mon være helt rimeligt?

 

Man skal nok ikke lave alt for bogholderstive regler, tror jeg.

 

Nu kommer der et rigtig fedt familiehold i vores klub. Et par af de trænere, som var igennem uddannelse sidste år, er blevet meget inspirerede.

 

Hvis han kan træne programmet på lige fod, ser jeg ingen problemer i, at han er med på holdet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hilfe.....

 

Nu gik min plan fuldstændig i vasken.

 

De flytter Yodas hold til samme tid som jeg træner med Bamse.

Det udelukker jo definitivt at jeg kan træne med begge hunde i samme klub. :damn:

 

 

Så er spørgsmålet, hvad gør jeg så.....?

 

- Pensionere Bamse nu (den jeg vil have sværest ved og den er lidt udelukket, medmindre nogle virkelig kan komme med gode argumenter, for det hele stritter på mig bare ved tanken).

 

- Flytte Bamse til C holdet i en anden klub.

 

- Se om de har plads til Bamse på rally fortsætter og droppe lydigheden... Øv, øv, med alt det spildte arbejde (I kan nok høre jeg har det svært med at skulle opgive Bamse nu :oops:)

 

- Afvente en plads på hvalpefortsætter til Yoda i den anden klub (de arbejder på sagen, så der går forhåbentlig ikke så længe) og selvtræne indtil der er plads.

 

Det skal siges at jeg er afsindig glad for træneren på Bamses hold og har rigtig svært ved at forlade hende, nu jeg endelig har fået hende igen.

 

Nogle gode ideer eller tanker omkring det?

Fandens at man bare rigtig gerne vil træne med alle ens hunde.... Ved godt jeg må gå på kompromis med de hurtige resultater, når jeg nu dyrker samværet med mine hunde hver især.

Men har det jo skide sjovt med hver af mine hunde på hver sin måde og nyder at træne med dem alle 3.

Så det er rigtig vigtigt for mig at kunne blive ved med det, men hold da op et puslespil :stupid:

 

Men det løser da problemet med at jeg må køre tidligt fra Kaias rallytræning for at nå træningen med Yoda :lol:

 

Altså nu har jeg jo set den lille krudtugle træne, og der er jo masser af talent og gang i ham, og han elsker at træne, ud fra det jeg har set de par gange vi har været sammen. Så nej, ikke stoppe ham imo :D Kan du ikke gå med både Yoda og Bamse på det C-hold med den gode træner ind til et alternativt hold bliver muligt?

 

Om ikke andet så er vi med på lidt mere samtræning :mrgreen: Og det tror jeg bestemt også CBK er - bare ret ærgerligt du bor såååå langt væk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Altså nu har jeg jo set den lille krudtugle træne, og der er jo masser af talent og gang i ham, og han elsker at træne, ud fra det jeg har set de par gange vi har været sammen. Så nej, ikke stoppe ham imo :D Kan du ikke gå med både Yoda og Bamse på det C-hold med den gode træner ind til et alternativt hold bliver muligt?

 

Om ikke andet så er vi med på lidt mere samtræning :mrgreen: Og det tror jeg bestemt også CBK er - bare ret ærgerligt du bor såååå langt væk :mrgreen:

 

Er helt sikker på jeg ikke må have begge hunde med på holdet, ellers havde jeg gjort det.

Men det bliver nok også noget rod, selv hvis jeg måtte. :engel:

 

Tænker også at talentet i ham min lille sorte satan ikke skal spildes - Det er han for god til. :lun:

Har ham bare mange, mange, mange år endnu - Det her er sidste år med Bamse og den der sentimentale del af mig har det rigtig svært ved at stoppe nu, når jeg ved der er mere i ham.

 

Men... Yoda er jo fremtiden.

 

Har lige skrevet til min rallytræner, som også har C holdet derude om hun har plads til mig og Bamse - For så er det sådan vi gør.

Så må vi tage den derfra.

 

Der er et par uger til de flytter rundt på træningen, så der er lidt tid at løbe på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt sikker på jeg ikke må have begge hunde med på holdet, ellers havde jeg gjort det.

Men det bliver nok også noget rod, selv hvis jeg måtte. :engel:

 

Tænker også at talentet i ham min lille sorte satan ikke skal spildes - Det er han for god til. :lun:

Har ham bare mange, mange, mange år endnu - Det her er sidste år med Bamse og den der sentimentale del af mig har det rigtig svært ved at stoppe nu, når jeg ved der er mere i ham.

 

Men... Yoda er jo fremtiden.

 

Har lige skrevet til min rallytræner, som også har C holdet derude om hun har plads til mig og Bamse - For så er det sådan vi gør.

Så må vi tage den derfra.

 

Der er et par uger til de flytter rundt på træningen, så der er lidt tid at løbe på.

 

Bare lige hurtigt svar... der er jo håndbold :mrgreen:

 

Men ja du kender jo Bamse bedst og ved hvad tid og ressourcer du har at gøre med. Lyder dog godt at den gode træner også er rally-træner. Håber du kan få plads der så, hvis det er det der passer bedst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Bare lige hurtigt svar... der er jo håndbold :mrgreen:

 

Men ja du kender jo Bamse bedst og ved hvad tid og ressourcer du har at gøre med. Lyder dog godt at den gode træner også er rally-træner. Håber du kan få plads der så, hvis det er det der passer bedst.

 

Haha - Tror jeg er en af de eneste i DK der ikke ser håndbold :engel:

Nusser Nissan og nørder på HF i stedet.

 

Men synes egentlig ikke det er så svært at få trænet hele banden - Slæber jo dem alle sammen med alle steder alligevel :mrgreen:

Ved jo godt det er Yoda der skal satses på og det er da også ham jeg bruger mest tid på nu.

 

Havde jo også troet at Bamse ikke kunne holde til mere og havde indstillet mig på at han skulle på pension - Men så kom en vis kiropraktor og lavede om på det og gav mig en helt frisk Bamse igen.

Så det er bare sindssygt svært, når jeg jo elsker, elsker at træne og konkurrere med ham den gamle hvide og lige har fået et års tid mere med ham :lun:

 

Nå... Må se om der er plads....

Ellers må jeg tage den derfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hilfe.....

 

Nu gik min plan fuldstændig i vasken.

 

De flytter Yodas hold til samme tid som jeg træner med Bamse.

Det udelukker jo definitivt at jeg kan træne med begge hunde i samme klub. :damn:

 

 

Så er spørgsmålet, hvad gør jeg så.....?

 

- Pensionere Bamse nu (den jeg vil have sværest ved og den er lidt udelukket, medmindre nogle virkelig kan komme med gode argumenter, for det hele stritter på mig bare ved tanken).

 

- Flytte Bamse til C holdet i en anden klub.

 

- Se om de har plads til Bamse på rally fortsætter og droppe lydigheden... Øv, øv, med alt det spildte arbejde (I kan nok høre jeg har det svært med at skulle opgive Bamse nu :oops:)

 

- Afvente en plads på hvalpefortsætter til Yoda i den anden klub (de arbejder på sagen, så der går forhåbentlig ikke så længe) og selvtræne indtil der er plads.

 

Det skal siges at jeg er afsindig glad for træneren på Bamses hold og har rigtig svært ved at forlade hende, nu jeg endelig har fået hende igen.

 

Nogle gode ideer eller tanker omkring det?

Fandens at man bare rigtig gerne vil træne med alle ens hunde.... Ved godt jeg må gå på kompromis med de hurtige resultater, når jeg nu dyrker samværet med mine hunde hver især.

Men har det jo skide sjovt med hver af mine hunde på hver sin måde og nyder at træne med dem alle 3.

Så det er rigtig vigtigt for mig at kunne blive ved med det, men hold da op et puslespil :stupid:

 

Men det løser da problemet med at jeg må køre tidligt fra Kaias rallytræning for at nå træningen med Yoda :lol:

 

Jeg må indrømme at jeg nok forlængst ville have valgt at sige den gamle skulle pensioneret og så bruge kræfterne på den unge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg må indrømme at jeg nok forlængst ville have valgt at sige den gamle skulle pensioneret og så bruge kræfterne på den unge.

 

Hvis man kun kigger på hvordan man kommer længst, så er jeg enig.

 

Men for mig handler det om mere end det.

Elsker at arbejde med hundene og der ligger lidt et uafsluttet kapitel i Bamse fordi han er lidt et specielt projekt for mig, som det gør ondt at "skrotte".

 

Det er jo ikke fordi JEG ikke har tiden til hundene - Går jo bare hjemme og trisser rundt, så det har ikke været noget problem før nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hilfe.....

 

Nu gik min plan fuldstændig i vasken.

 

De flytter Yodas hold til samme tid som jeg træner med Bamse.

Det udelukker jo definitivt at jeg kan træne med begge hunde i samme klub. :damn:

 

 

Så er spørgsmålet, hvad gør jeg så.....?

 

- Pensionere Bamse nu (den jeg vil have sværest ved og den er lidt udelukket, medmindre nogle virkelig kan komme med gode argumenter, for det hele stritter på mig bare ved tanken).

 

- Flytte Bamse til C holdet i en anden klub.

 

- Se om de har plads til Bamse på rally fortsætter og droppe lydigheden... Øv, øv, med alt det spildte arbejde (I kan nok høre jeg har det svært med at skulle opgive Bamse nu :oops:)

 

- Afvente en plads på hvalpefortsætter til Yoda i den anden klub (de arbejder på sagen, så der går forhåbentlig ikke så længe) og selvtræne indtil der er plads.

 

Det skal siges at jeg er afsindig glad for træneren på Bamses hold og har rigtig svært ved at forlade hende, nu jeg endelig har fået hende igen.

 

Nogle gode ideer eller tanker omkring det?

Fandens at man bare rigtig gerne vil træne med alle ens hunde.... Ved godt jeg må gå på kompromis med de hurtige resultater, når jeg nu dyrker samværet med mine hunde hver især.

Men har det jo skide sjovt med hver af mine hunde på hver sin måde og nyder at træne med dem alle 3.

Så det er rigtig vigtigt for mig at kunne blive ved med det, men hold da op et puslespil :stupid:

 

Men det løser da problemet med at jeg må køre tidligt fra Kaias rallytræning for at nå træningen med Yoda :lol:

 

Hvis du går på hold med den ene og selv træner den anden, er problemet løst:-D. Det kan du sagtens, du kan evt. finde nogen at træne sammen med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Knap så god træning for os i går aftes :???:

 

Kom for sent fordi jeg først huskede, at jeg skulle have kage med, som vi skulle ud af døren :damn:

 

Hun var meget ukoncentreret og snusede bl.a. en del i lineføringen.

 

Vi lavede opstart på fjernbelønning (doggie-zen). Det fattede hun egentlig hurtigt nok, men pludselig skulle hun skide og første gang i hendes liv skulle hun altså finde det helt rigtige sted til det ... Så kunne jeg pænt stå og vente på, at hun blev færdig ...

 

Som en af de sidste ting skulle vi prøve at lave skift bagved (rally-agtigt), men jeg kunne hurtigt mærke, at vi ville blive uvenner ret hurtigt, hvis vi fortsatte med det, så for blev det lavet om til alm. fvf.

 

Nå, men vi kan jo alle have vores off-dage :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du går på hold med den ene og selv træner den anden, er problemet løst:-D. Det kan du sagtens, du kan evt. finde nogen at træne sammen med.

Jeg siger som Biene. Og eftersom gode, inspirerende trænere ikke lige hænger på træerne, så blive på Bamses hold og fix selv nogle træningsaftaler med Yoda. Det vigtigste er faktisk, at DU trives, for så trives hundene. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hm.. jeg tænker - har I ikke et B-hold i klubben ???

 

Du kunne måske gå der med den ene ? Der er jo også nybegynder B-hunde (HF som får ny hund og som før har haft en hund i B/A/E)

Prøv da at snakke med trænerne :-)

 

Tror det sagtens kunne lade siog gøre i vores klub - hvis argumenterne var gode ;-)

 

Hvis du går på hold med den ene og selv træner den anden, er problemet løst:-D. Det kan du sagtens, du kan evt. finde nogen at træne sammen med.

 

I er så kloge - Rigtig gode forslag.

Kimer bare Sammy og CBK ned :mrgreen:

 

En ting folket i min klub heldigvis er rigtig gode til, så er det at arrangere at træne mange sammen på alle mulige mærkelige tidspunkter - Så det er jo guld værd.

 

Jeg siger som Biene. Og eftersom gode, inspirerende trænere ikke lige hænger på træerne, så blive på Bamses hold og fix selv nogle træningsaftaler med Yoda. Det vigtigste er faktisk, at DU trives, for så trives hundene. :5up:

 

Der rammer du hovedet på sømmet :bighug:

 

Knap så god træning for os i går aftes :???:

 

Kom for sent fordi jeg først huskede, at jeg skulle have kage med, som vi skulle ud af døren :damn:

 

Hun var meget ukoncentreret og snusede bl.a. en del i lineføringen.

 

Vi lavede opstart på fjernbelønning (doggie-zen). Det fattede hun egentlig hurtigt nok, men pludselig skulle hun skide og første gang i hendes liv skulle hun altså finde det helt rigtige sted til det ... Så kunne jeg pænt stå og vente på, at hun blev færdig ...

 

Som en af de sidste ting skulle vi prøve at lave skift bagved (rally-agtigt), men jeg kunne hurtigt mærke, at vi ville blive uvenner ret hurtigt, hvis vi fortsatte med det, så for blev det lavet om til alm. fvf.

 

Nå, men vi kan jo alle have vores off-dage :pift:

 

Hihi..... Kunne lige så godt have været mig og Yoda på vores off dage :ae: :mrgreen:

 

Det der skift bagved - Er nysgerrig på hvad det er for noget?

Det havde jeg nemlig aldrig prøvet før jeg startede til rally og kan ikke lige helt gennemskue hvad man bruger det til i lydighed?

Der er garanteret en smart, smart forklaring jeg aldrig selv havde skænket en tanke :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der skift bagved - Er nysgerrig på hvad det er for noget?

Det havde jeg nemlig aldrig prøvet før jeg startede til rally og kan ikke lige helt gennemskue hvad man bruger det til i lydighed?

Der er garanteret en smart, smart forklaring jeg aldrig selv havde skænket en tanke :engel:

 

Jeg tror ikke, at man bruger det overhovedet i lydighed - kun rally og agility.

 

Det er jo at kunne gå fra en venstre plads til en højre plads med skiftet enten foran fører eller bagved fører.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi..... Kunne lige så godt have været mig og Yoda på vores off dage :ae: :mrgreen:

 

Det der skift bagved - Er nysgerrig på hvad det er for noget?

Det havde jeg nemlig aldrig prøvet før jeg startede til rally og kan ikke lige helt gennemskue hvad man bruger det til i lydighed?

Der er garanteret en smart, smart forklaring jeg aldrig selv havde skænket en tanke :engel:

 

Man bruger det vist slet ikke i lydighed - kun i rally og agility.

Det er hvor hunden skifter fra venstre plads til højre plads (og tilbage igen) ved enten at gå foran eller bagom føreren.

 

Jeg tror, at jeg "smutter" en tur på træningspladsen på lørdag med dem begge to. Så kan vi også komme en tur forbi MaxiZoo og få dem vejet.

Indimellem er det en bagdel at have 30 km til træningspladsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man kun kigger på hvordan man kommer længst, så er jeg enig.

 

Men for mig handler det om mere end det.

Elsker at arbejde med hundene og der ligger lidt et uafsluttet kapitel i Bamse fordi han er lidt et specielt projekt for mig, som det gør ondt at "skrotte".

 

Det er jo ikke fordi JEG ikke har tiden til hundene - Går jo bare hjemme og trisser rundt, så det har ikke været noget problem før nu.

 

 

Nu sagde jeg intet om at skrotte nogen af dem :blink:

 

Men jeg ville vælge at træne den unge, og så tage den gamle ved siden af, som andre forslår med klubkammeraterne.

 

jeg er ret sikker på at hunden er ligeglad med om den går på et hold eller ej, det vigtige er at den bliver aktiveret og der bliver gjort noget ved den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Nu sagde jeg intet om at skrotte nogen af dem :blink:

 

Men jeg ville vælge at træne den unge, og så tage den gamle ved siden af, som andre forslår med klubkammeraterne.

 

jeg er ret sikker på at hunden er ligeglad med om den går på et hold eller ej, det vigtige er at den bliver aktiveret og der bliver gjort noget ved den.

 

Det er jeg enig i - Og det var heller ikke at "skrotte" Bamse jeg som sådan tænkte på, for han er jo som du siger, ligeglad om han træner på et hold eller ej.

Men mener at skrotte projekt Bamse.

 

Han er jo ikke en hund som de fleste har, som man har trænet op fra hvalp og har kunne træne til det man ønsker.

Startede jo et helt andet sted med ham, så der ligger for mig noget uafsluttet i, ikke at komme ud og vise hvad han rent faktisk kan og hvad vi rent faktisk har opnået.

 

Giver det nogen mening?

 

Men det giver så vist helt sig selv - Min rallytræner mener nok der er plads til mig og Bamse på hendes C hold :klap:

Så problemet ser ud til at være løst.

Dælme rart med gode kontakter rundt omkring :mrgreen:

 

Og så må vi se om jeg starter C konkurrencer med Bamse, eller hvad vi finder på - Nu er træningen i hvertfald på plads :5up:

 

________________________________________________

 

Har fået trænet noget med Dinglen i dag - Han har så fint styr på sin afslutning på apporten og er super glad når jeg tager apportbukken frem.

Så det undrede mig noget at han bare nægtede at samle den op fra jorden.

Fandeme om han gad den!!

 

Det viser sig så bare, at nogle gange skal man ikke gå for langsomt og slavisk frem.

For da jeg så kaster apporten aller helvedes langt væk for at slippe for at have den i vesten, så fiser kræet lige så fint ud og henter den og kommer ind og sætter sig lige så fint foran mig med den :lol:

Nå... Men så er den nød jo ligesom knækket.

 

Og ellers får han pause resten af ugen.

Han virker som om hans lille hoved ikke helt magter de store krav lige nu, så han får lige lidt ro. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det viser sig så bare, at nogle gange skal man ikke gå for langsomt og slavisk frem.

 

det vil jeg så påstå man aldrig skal!?

Og det får vi jo også af vide på træningspladsen :D træn alle mulige forskellige af de grundfærdigheder vi skal bruge i øvelserne på skift så hunden ikke går død i øvelserne, husk øg kriterierne så man ikke står fast :)

 

så det jo "nemt" når alle grundøvelserne er på plads at kæde dem :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
det vil jeg så påstå man aldrig skal!?

Og det får vi jo også af vide på træningspladsen :D træn alle mulige forskellige af de grundfærdigheder vi skal bruge i øvelserne på skift så hunden ikke går død i øvelserne, husk øg kriterierne så man ikke står fast :)

 

så det jo "nemt" når alle grundøvelserne er på plads at kæde dem :D

 

Det er vi da ikke uenige i, jeg er faktisk ganske enig :mrgreen:

 

Det jeg prøvede at skrive var bare, at det vist var mere held end forstand at det virkede.

For der er pænt langt fra at kunne sidde med apporten inde foran mig, men ikke under nogen omstændigheder at ville samle den op fra jorden - Til at kyle den ad H til og håbe på kræet henter den, kommer ind og laver den korrekte afslutning :genert:

 

Det er ikke liiiige den metode jeg normalvis ville bruge og ej heller anbefale.... Så det var ment som en humoristisk konstatering af, at mit kræ åbenbart havde en anden kriterieplan end jeg. :lol:

Beklager at jeg ikke kan formulere mig forståeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må lige dele min glæde...

 

her i dag ved et-tiden ringede min far. "Hvis ikke du laver noget, så kommer jeg og henter dig og så køber vi din fødselsdagsgave, der er nemlig tilbud."

 

anede ikke helt hvad han havde tænkt sig, men vi kørte op til maskinforretbingen, hvor de havde 60 % på alt dame tøj, og så måtte jeg ellers vælge den fjällräven jakke jeg gerne ville have :slem:

 

Så jeg glæder mig til på søndag hvor jeg kan have den her på ud til træning(bare møgirriterende at hunden ikke kan være med).

 

Faktisk var der kun 50 % rabat, fordi det var en herremodel, men det glemte ekspedienten vist for vi fik den da til under halv pris.

 

det eneste jeg ærgrer mig lidt over er at jeg ikke har så mange penge(kom nu med de penge fra min opsigelsesperiode, som jeg forøvrigt har ventet på i snart 8 mdr.!) så jeg kunne få købt mig nogle fjällräven bukser også, for det er noget der holder... Og med den rabat kunne jeg jo få et par til under 300 kr.

 

nå, men jeg er glad for min fødselsdagsgave, som godt nok er kommet nogle måneder for tidligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Må lige dele min glæde...

 

her i dag ved et-tiden ringede min far. "Hvis ikke du laver noget, så kommer jeg og henter dig og så køber vi din fødselsdagsgave, der er nemlig tilbud."

 

anede ikke helt hvad han havde tænkt sig, men vi kørte op til maskinforretbingen, hvor de havde 60 % på alt dame tøj, og så måtte jeg ellers vælge den fjällräven jakke jeg gerne ville have :slem:

 

Så jeg glæder mig til på søndag hvor jeg kan have den her på ud til træning(bare møgirriterende at hunden ikke kan være med).

 

Faktisk var der kun 50 % rabat, fordi det var en herremodel, men det glemte ekspedienten vist for vi fik den da til under halv pris.

 

det eneste jeg ærgrer mig lidt over er at jeg ikke har så mange penge(kom nu med de penge fra min opsigelsesperiode, som jeg forøvrigt har ventet på i snart 8 mdr.!) så jeg kunne få købt mig nogle fjällräven bukser også, for det er noget der holder... Og med den rabat kunne jeg jo få et par til under 300 kr.

 

nå, men jeg er glad for min fødselsdagsgave, som godt nok er kommet nogle måneder for tidligt.

 

Misundelse er en grim ting :oops:

 

Men den der er jeg dælme misundelig på - Nøj, den ser lækker ud :5up:

Den kan jeg godt forstå du er glad for.

 

Gad godt have en :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg var i tvivl om det skulle være den eller den her. For den var nemlig rigtig dejlig og varm... Men den anden kan bruges hele året rundt, så det var den det blev i stedet.

 

Det kan jeg godt forstå - Og man kan jo altid tage en ekstra trøje på indenunder, hvis man lige skal have lidt ekstra varme.

Konceptet med 3 i en er ret genialt!

 

Kan du ikke give en tilbagemelding på om det er en du vil anbefale?

Min vinterjakke er nemlig sådan liiiige ved at være der hvor antallet af huller gør den er svær at holde varmen i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...