Hop til indhold

Zoolac, Canikur eller prokolin?

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Ja, hvad bruger i til dårlige maver, og hvorfor?

Jeg har ikke sat mig voldsomt ind i forskellen (ligheden) mellem produkterne, men oplys mig endelig:-)

Jeg har brugt prokolin, men synes mængden der skulle tvinges i hunden, var lige rigelig. Nu bruger jeg zoolac, og det æder hun gerne og frivilligt, og så er mængden noget mindre (ca. 1/3 af prokolin).

Link til indlæg
Del på andre sites

Har, 7-9-13, kun haft brug for noget en enkelt gang, og der anbefalede opdrætter Zoolac.....det virker så vidt jeg kan forstå, ligesom paraghurt og lignende til os. Og ja, her syntes Ludwig også at det var en fest, så det holder vi os til....og det er jo nemt at få fat i (døgnapotek lørdag aften) og nemt at dosere og bruge :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg bruger Canikur - det er det eneste der virker her - Beaglerne får tabletterne som kan gives som en godbid - det er de helt vilde med. Canikur indeholder ler som beskytter mave/tarm slimhinden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har brugt zoolac, men sidst vi var til dyrlæge, var det en ny dyrlæge, og de syntes, at jeg skulle prøve prokolin i stedet for.

Vi har ikke haft brug for den endnu (jeg foretrækker bare altid at have det i huset), så jeg har ingen mening om den endnu.

Zoolac har vi ikke haft nogen problemer med; det bruger nemt ned og virker efter hensigten.

Link til indlæg
Del på andre sites