AnneMangetal Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Ja, hvad bruger i til dårlige maver, og hvorfor? Jeg har ikke sat mig voldsomt ind i forskellen (ligheden) mellem produkterne, men oplys mig endelig:-) Jeg har brugt prokolin, men synes mængden der skulle tvinges i hunden, var lige rigelig. Nu bruger jeg zoolac, og det æder hun gerne og frivilligt, og så er mængden noget mindre (ca. 1/3 af prokolin). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Har, 7-9-13, kun haft brug for noget en enkelt gang, og der anbefalede opdrætter Zoolac.....det virker så vidt jeg kan forstå, ligesom paraghurt og lignende til os. Og ja, her syntes Ludwig også at det var en fest, så det holder vi os til....og det er jo nemt at få fat i (døgnapotek lørdag aften) og nemt at dosere og bruge :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Hej, Jeg har altid brugt zoolac og det virker her hos os . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Jeg bruger Canikur - det er det eneste der virker her - Beaglerne får tabletterne som kan gives som en godbid - det er de helt vilde med. Canikur indeholder ler som beskytter mave/tarm slimhinden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Jeg har brugt zoolac, men sidst vi var til dyrlæge, var det en ny dyrlæge, og de syntes, at jeg skulle prøve prokolin i stedet for. Vi har ikke haft brug for den endnu (jeg foretrækker bare altid at have det i huset), så jeg har ingen mening om den endnu. Zoolac har vi ikke haft nogen problemer med; det bruger nemt ned og virker efter hensigten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Det eneste der virkede på Teitur var canikur eller prokolin, zoolac havde ingen effekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sagapigen Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Min oplevelse er at prokolin er mest effektivt, men hunden og ilderne synes zoolac smager bedst. Jeg har ikke afprøvet canikur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Zoolac virkede fint på Ludwigs flytte-splatmave....han fik dobbelt portion til at starte med:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Oplevede også at Procolin var en tand mere effektivt end canikur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Råkost eller kogte gulerødder, har fuldstændigt udkonkurreret de andre ting. Før brugte jeg kun zoolac, det smager godt, gør ikke noget, hvis man fortsætter lidt vel længe (hvor prokolin snupper vitaminer med ud og derfor skal stoppes når alt er ok) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Jeg bruger ingen af delene men har haft super effekt af DiVet fra Vetcur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2013 Hvis det er noget jeg vil have stoppet, bruger jeg prokolin. Det stopper hurtigere end zoolac pga det "ler", der er i. Jeg tvinger det ikke i Luna, jeg smider det i maden:-D Og skal hun have tørfoder, så bløder jeg det lidt op i vand, smider prokolin i og vupti er det spist:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts