Hop til indhold

De dumme spørgsmål


Louisen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 321
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den her tråd har seriøst udviklet sig sort :lol: man kan altså ikke sidde og slynge påstande og teorier ud uden at kunne bakke dem op på nogen måde. Man kan da ikke bare sætte sig ned og sige "sådan er det, fordi det siger jeg!" :lol: Jeg ville dumpe HÅRDT til eksamen hvis jeg ikke kunne bevise min påstand, og komme med nogen reelle begrundelser hvorfor jeg mente som jeg mente.

 

Man kan godt sige at "sådan synes jeg tingene er!" Men man kan altså ikke slynge ens egne ideer ud som hårde facts :lol:

 

 

 

 

 

 

 

Sorry i'm out igen...nåede ikke enden af tråden det blev simpelthen FOR sort for mig! :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her tråd har seriøst udviklet sig sort :lol: man kan altså ikke sidde og slynge påstande og teorier ud uden at kunne bakke dem op på nogen måde. Man kan da ikke bare sætte sig ned og sige "sådan er det, fordi det siger jeg!" :lol: Jeg ville dumpe HÅRDT til eksamen hvis jeg ikke kunne bevise min påstand, og komme med nogen reelle begrundelser hvorfor jeg mente som jeg mente.

 

Man kan godt sige at "sådan synes jeg tingene er!" Men man kan altså ikke slynge ens egne ideer ud som hårde facts :lol:

Sorry i'm out igen...nåede ikke enden af tråden det blev simpelthen FOR sort for mig! :sjov:

 

Jeg vil bare sige at jeg er meget enig med dig. Det er virkelig problematisk når nogle (bestemt ikke alle i denne tråd, men nogle) fremsætter deres egne overbevisninger som værende fakta. Hvis man insisterer på at man har ret, så må man bakke det op med noget dokumentation der understøtter ens påstande. Ellers er det netop bare overbevisninger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her tråd har seriøst udviklet sig sort :lol: man kan altså ikke sidde og slynge påstande og teorier ud uden at kunne bakke dem op på nogen måde. Man kan da ikke bare sætte sig ned og sige "sådan er det, fordi det siger jeg!"

 

Det kan man sagten, man skal bare formulere sig så vanvittigt at de færreste forstår hvad man skriver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du er vel ikke uenig i, at knurhår rent faktisk HAR en funktion ? (altså udover det med øjne og ører, som jeg ikke selv tror på er den primære funktion)

 

 

 

 

Men har du læst om hvad hunden bruger sine knurhår til?

 

Det er da synd, at klippe knurhårene af sin hund, og tvinge den til at 'klare sig uden' ?

 

Hver lille hårsæk er omgivet af blodkar og nerveceller, som kan skelne mellem bittesmå bevægelser. Desuden skulle knurhårene bl.a. også kunne hjælpe hunden med at orientere sig i mørke.

 

Forskere har fundet ud af, at mange områder påvirkes hvis man fjerner knurhår. Ved rotter gik det f.eks. ud over dens rumlige opfattelse, evnen til at skelne mellem overflader samt svømmefærdigheder.

 

Altså er knurhår en væsentlig del af dyrets sanseapparat.

Jeg synes det er synd og skam at klippe dem af, hvis det kun er af kosmetiske grunde.

 

er helt enig med dig!

onde tunger siger at Flipsen ligner en torsk pga. det ene knurhår han har på hagen :fornaermet::mrgreen:de andre sidder lige hvor de skal :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor tør du så ikke beholde et brugernavn i mere end et par uger? Hvorfor ikke stå ved hvem du er? Med mindre selvfølgelig du er flov over det - hvilket jo er helt forståeligt!

 

Og skal vi ikke snart diskutere noget IPO?:mrgreen:

 

Jeg har en hund, der hedder Jukon of Winner. Der er en Siberian Husky?!

 

Har du et problem med det?

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor mange brugere har du efterhånden herinde??? Jeg kan da tælle de første tre-fire stykker :lol: Det er da altid noget du ikke skifter hunden ud :lol:

 

 

Det kan ikke passe jeg skal chikaneres af jer, fordi jeg kommer for at diskuttere hunde ligesom i gør!

 

På Danmarks 'største' hunde-forum.

 

Glem nu for-historien og start på en ny.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan ikke passe jeg skal chikaneres af jer, fordi jeg kommer for at diskuttere hunde ligesom i gør!

 

På Danmarks 'største' hunde-forum.

 

Glem nu for-historien og start på en ny.

 

Det har intet med chikane at gøre... Vi alle har en bruger, og den "bruger" vi... Hvorfor skifter du bruger alt efter debat? Det virker bare underligt... Hvad er der galt med de andre brugere du har?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har intet med chikane at gøre... Vi alle har en bruger, og den "bruger" vi... Hvorfor skifter du bruger alt efter debat? Det virker bare underligt... Hvad er der galt med de andre brugere du har?

 

Du har en bror der er autist, har du ik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot, og rigtig konstruktivt! Jeg har anmeldt indlægget, og spurgt om ikke din ip adresse kan blokeres. Og det er blot en venlig oplysning - jeg står nemlig ved hvem jeg er og hvad jeg gør!

 

Sørme flot!

 

Du har et problem. Godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har en bror der er autist, har du ik?

 

Wow du er grov!!! Forstår godt du skifter bruger hele tiden, for du er simpelthen så grov at du ender med at ingen vil debatere med dig. Bare ærgeligt du blir ved med at skræmme folk væk, hvis du vil debatere så debater dog! I stedet for at stikke halen mellem benene når folk ikke giver dig ret! Vil du bevise du har ret, så find nogen påstande og noget teori der kan bakke dine holdninger op. Det blir ikke bedre af at du opretter 10 nye brugere, har du overvejet at det ikke er navnet du vælger der er problemet? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har en bror der er autist, har du ik?

 

Jo? Jeg kan ikke helt se hvad det har med denne tråd at gøre (Udover det er et ret dumt spørgsmål selvfølgelig) :lol: Han hedder Nicklas, og han er 16 år, han er absolut ingen hemmelighed, han har endda sin egen hjemmeside, som dog ikke har været opdateret riiiigtig længe. (Nu fik jeg helt lyst til at tvinge min mor til at updatere den!)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er jeg grov?

 

Det handler om vores personer!

 

Det er personlig, det her!

 

Jeg er foriøvrigt selv autist. Asperger syndrom og atypisk autisme. Har fået begge diagnoser.

 

Om jeg har en hund, der hedder Jukon og er siberian husky, er debat emnet fuldstændig irrelevant. Ligeså irrelevant om Shi har en bror der er autist.

 

Jeg har ikke oprettet 10 nye brugere. Jeg synes netop der er argumenteret for mine holdninger!

 

Videnskabsfolk er i jo heller ikke. Sjovt i stiller så store krav!

Redigeret af JOW
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er jeg grov?

 

Det handler om vores personer!

 

Det er personlig, det her!

 

Jeg er foriøvrigt selv autist. Asperger syndrom og atypisk autisme. Har fået begge diagnoser.

 

Om jeg har en hund, der hedder Jukon og er siberian husky, er debat emnet fuldstændig irrelevant.

 

Jeg har ikke oprettet 10 nye brugere. Jeg synes netop der er argumenteret for mine holdninger!

 

 

Jeg tænker din måde at interagere med andre herinde, har noget at gøre med din autisme. Det giver virkelig meget mere mening.

 

Den måde du skrev til Shii på fik det til at lyde som halvvejs en trussel, og meget personligt. Personlige sager har ikke noget at gøre i en debat tråd, som ikke omhandler andet end hunde.

 

Nej du har ikke oprettet 10 nye brugere, men det er der du er på vej hen hvis du fortsætter i samme dur.

 

Det er ikke nok at argumentere for sine holdninger, når man holder 100 på at ens holdninger er sandhed og kalder alt andet for vrøvl. Så må man komme med noget der bakker sine holdninger op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er jeg grov?

 

Det handler om vores personer!

 

Det er personlig, det her!

 

Jeg er foriøvrigt selv autist. Asperger syndrom og atypisk autisme. Har fået begge diagnoser.

 

Om jeg har en hund, der hedder Jukon og er siberian husky, er debat emnet fuldstændig irrelevant.

 

Jeg har ikke oprettet 10 nye brugere. Jeg synes netop der er argumenteret for mine holdninger!

 

Videnskabsfolk er i jo heller ikke. Sjovt i stiller så store krav!

 

Autisme er ikke en undskyldning for at opføre sig ondt, eller ikke at tænke sig om! Hold dig til din bruger, tænk over de ting du skriver. Eventuel spørg, eller vær åben for de ting folk skriver til dig.

 

Dernæst: Behold denne her bruger! Lad være at oprette en ny, jeg synes da at du kunne ende ud med at være en god debatør at have herinde, og jeg kan jo se vi har ting tilfælles (Begge kender vi til autisme og har det tæt på livet, og vi ejer begge en husky).

 

Jeg bifalder bestemt ikke at man kommer med hårde påstande som man ikke kan dokumentere.

 

Mit forslag til dig, vil være at skrive i din signatur at du har autisme. Ikke fordi at du skal "dømmes" for det, men fordi nogen mennesker ikke tænker over at vi alle måske ikke reagere på samme måde, eller ser tingene på samme måde.

 

Til sammenligning kan jeg oplyse at min lillebror f.eks. ikke kan skelne hvornår det han siger sårer folk. F.eks. kan han godt finde på at sige at folk er tykke, hvis de spørger ham hvordan han synes de ser ud "Du er tyk, med brunt hår og blå øjne". De fik deres svar, men nogen gange kan det jo godt være hårdt, når det man måske gerne ville have hørt var "Den kjole er bare flot til dig" :lol: Så der lærer man så at man spørger "Hvad synes du om KJOLEN" :mrgreen:

 

Jeg føler med dig, at du har lidt samme "problem". Du ser ikke at folk faktisk bliver såret, kede af det, eller slet ikke forstår hvad du forsøger at fortælle dem. Derfor tror jeg du skal bruge lidt mere tid på dine indlæg, og måske tænke over at ikke alle "forstår" denne "autisme tankegang", som netop er hård og lige til i mange tilfælde.

 

Jeg er ked af at mit indlæg blev personlig om dig og autisme. Men jeg håber virkelig at du kan holde dig til din bruger, og færdes her på forum fredeligt, måske gå ind under husky emnet, og lav nogle tråde om din hund, eventuel vis nogle billeder af ham, jeg ville elske at se dem i hvertfald (Og det er jeg sikker på rigtig mange ville når det kommer til stykket)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker din måde at interagere med andre herinde, har noget at gøre med din autisme. Det giver virkelig meget mere mening.

 

Den måde du skrev til Shii på fik det til at lyde som halvvejs en trussel, og meget personligt. Personlige sager har ikke noget at gøre i en debat tråd, som ikke omhandler andet end hunde.

 

Nej du har ikke oprettet 10 nye brugere, men det er der du er på vej hen hvis du fortsætter i samme dur.

 

Det er ikke nok at argumentere for sine holdninger, når man holder 100 på at ens holdninger er sandhed og kalder alt andet for vrøvl. Så må man komme med noget der bakker sine holdninger op :blink:

 

Jeg vil ikke sælge en hund til jer. Rend mig i røven og band mig. Skriv til din administrator dit klapører. Deltag i din mobbeklasse og sociale konstruktion!

 

Det er jo som det kommer an på!

 

Farvel og hyg jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Autisme er ikke en undskyldning for at opføre sig ondt, eller ikke at tænke sig om! Hold dig til din bruger, tænk over de ting du skriver. Eventuel spørg, eller vær åben for de ting folk skriver til dig.

 

Dernæst: Behold denne her bruger! Lad være at oprette en ny, jeg synes da at du kunne ende ud med at være en god debatør at have herinde, og jeg kan jo se vi har ting tilfælles (Begge kender vi til autisme og har det tæt på livet, og vi ejer begge en husky).

 

Jeg bifalder bestemt ikke at man kommer med hårde påstande som man ikke kan dokumentere.

 

Mit forslag til dig, vil være at skrive i din signatur at du har autisme. Ikke fordi at du skal "dømmes" for det, men fordi nogen mennesker ikke tænker over at vi alle måske ikke reagere på samme måde, eller ser tingene på samme måde.

 

Til sammenligning kan jeg oplyse at min lillebror f.eks. ikke kan skelne hvornår det han siger sårer folk. F.eks. kan han godt finde på at sige at folk er tykke, hvis de spørger ham hvordan han synes de ser ud "Du er tyk, med brunt hår og blå øjne". De fik deres svar, men nogen gange kan det jo godt være hårdt, når det man måske gerne ville have hørt var "Den kjole er bare flot til dig" :lol: Så der lærer man så at man spørger "Hvad synes du om KJOLEN" :mrgreen:

 

Jeg føler med dig, at du har lidt samme "problem". Du ser ikke at folk faktisk bliver såret, kede af det, eller slet ikke forstår hvad du forsøger at fortælle dem. Derfor tror jeg du skal bruge lidt mere tid på dine indlæg, og måske tænke over at ikke alle "forstår" denne "autisme tankegang", som netop er hård og lige til i mange tilfælde.

 

Jeg er ked af at mit indlæg blev personlig om dig og autisme. Men jeg håber virkelig at du kan holde dig til din bruger, og færdes her på forum fredeligt, måske gå ind under husky emnet, og lav nogle tråde om din hund, eventuel vis nogle billeder af ham, jeg ville elske at se dem i hvertfald (Og det er jeg sikker på rigtig mange ville når det kommer til stykket)

 

Stakkels din bror!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke sælge en hund til jer. Rend mig i røven og band mig. Skriv til din administrator dit klapører. Deltag i din mobbeklasse og sociale konstruktion!

 

Det er jo som det kommer an på!

 

Farvel og hyg jer!

 

 

Intet af det du lige har skrevet giver nogen mening? :vedikke: Og så vil jeg gerne frabede mig den tone!!! Du har lige vundet dagens ANDEN rapportering! Tillykke.

 

Der er ikke andre end dig der mobber her!

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut enig! Om funktionen bruges mere eller hvor meget den bruges kan jeg ikke udtale mig om.. Men jeg ser ingen grund til at fjerne dem på mine hunde... Og jeg kan måske ikke helt forstå hvorfor man vil fjerne dem for f.eks. udstilling.. Jeg kan dog "forstå" at de kan ryge i en triming f.eks. hvor man trimmer hovedet, og måske "kommer til" at klippe af... Hmm.. Ja det ved jeg ikke!

Ok, det var bare lige det jeg skulle høre :-D

 

er helt enig med dig!

onde tunger siger at Flipsen ligner en torsk pga. det ene knurhår han har på hagen :fornaermet::mrgreen:de andre sidder lige hvor de skal :lun:

 

Hehe, Ninja har også et par lange under hagen. De sidder også lige som de skal :lun:

 

Jo? Jeg kan ikke helt se hvad det har med denne tråd at gøre (Udover det er et ret dumt spørgsmål selvfølgelig) :lol: Han hedder Nicklas, og han er 16 år, han er absolut ingen hemmelighed, han har endda sin egen hjemmeside, som dog ikke har været opdateret riiiigtig længe. (Nu fik jeg helt lyst til at tvinge min mor til at updatere den!)

 

Du er sej :-D

 

Hvorfor er jeg grov?

 

Det handler om vores personer!

 

Det er personlig, det her!

 

Jeg er foriøvrigt selv autist. Asperger syndrom og atypisk autisme. Har fået begge diagnoser.

 

Om jeg har en hund, der hedder Jukon og er siberian husky, er debat emnet fuldstændig irrelevant. Ligeså irrelevant om Shi har en bror der er autist.

 

Jeg har ikke oprettet 10 nye brugere. Jeg synes netop der er argumenteret for mine holdninger!

 

Videnskabsfolk er i jo heller ikke. Sjovt i stiller så store krav!

 

Dit svar til Shii kunne bare nemt virke som en provokation. Det er ikke altid sådan lige at gennemskue det skrevne sprog :-)

 

Du har flere gange deltaget i debatter herinde på forummet, og derfor tror jeg folk undrer sig over at du dukker op under forskellige brugernavne, det er såmænd hvad der er i det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...