Hop til indhold

Aussie hvalp på 7 måneder


Linda
 Share

Recommended Posts

Jeg har kednskab til en super skøn stor Aussie hvalp som desværre er for stor en mundfuld for sin ejer, en 71 årig ældre dame, jeg har kommet i hjemmet og hjlpet med træningen af ham og han kan den basale lydighed og går nogenlunde og kommer ved indkald han er venlig overfor andre hunde og i det hele taget en MEGET glad dreng.

 

Han er meget voldsom lidt legesyg og opmærksomhedskrævende han kommer fra et hjem, hvor han har fået massere af kærlighed men også meget løse tøjler og en masse lege og meget aktivering. Han skal lære at slappe af i hjemmet og kræver nok en erfaren hundeejer som kan hjælpe ham med at slappe af, han er rigtig glad ved børn.

 

jeg har ikke mulighed for at tage hunden til mig da jeg har rigeligt at se til og hun skal af med den nu, hun kan ikke tumle ham i hans unghunde periode og har taget en for stor opgave til sig.

 

Han er med DRU stamtavle.

 

Lystre navnet Balou og er bosat på vestfyn

 

PC128522.jpg

PC128429.jpg

PC128437.jpg

PC128466.jpg

PC128475.jpg

PC128505.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er bare super dejlig har haft ham lidt herhjemme og besøgt dem en del og taget nogle ture med ham, og håbede virkelig at damen ville vokse med opgaven og finde overskuddet til ham men desværre tager han alt pusten fra hende selvom hun virker frisk så er alderen bare imod hende :-( hvornår kommer i til DK igen lokke lokke :-) han vil helt sikkert passe perfekt hos jer med legekammerater og det hele hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj hvor ser han skøn ud :lun: . Er han en ren aussie-synes bare han er lidt bredere i ansigtet end ham af min, men det kan jo være billederne ;-).

 

V.H. Sille

 

En Aussie skal have et bredt hovede... Eller i hvert fald bredere end f.eks. en border collie.

 

Jeg synes han er totalt smuk... Vi kommer (måske) til DK til februar, så skulle man da være rigtig dum hvis man ikke kunne smugle ham med hjem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Baxter ikke var præcis samme alder, var han købt på stedet og manden er faktisk med på den :genert:. Men jeg er bange for at det bliver for meget med to 7 mdr han aussie'er i puberteten og 4 børn..... Jeg tog ham ellers gerne, for skøn ser han ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for interessen allesammen og ja jeg holdte også på han skulle til Holland men desværre havde hverken jeg eller min mor overskud til at have ham til mit i februar og ejeren kunne ikke have ham længere end til i dag af mange årsager. Jonas fik banket fornuft ind i mig for var godtnok tæt på bare at have ham her og skide på alt hvad der hedder fornuft og så bare passe ham og så vente på shii kom til Dk men Jonas var for engang skyld meget stædig og nægtede vi skulle have en 4 hund og så aktiv som ham i huset når jeg snart skulle starte på job og havde Lille menneskebaby hjemme også og ja han har ret , men det sku svært når man involvere sig følelsesmæssigt i dyrene har trænet ham en del..

 

Men han får et rigtig godt hjem i dag hvor han skal dele hjem med en Aussie pige jeg har lovet ikke at fortælle hvem det er det ikke en der er så aktiv herinde nok slet ikke men hun vil helst selv offentliggøre det på facebook i aften forståeligt og hun glæder sig og jeg har fortalt alt om de banditstreger Balou har lært af sin ejer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for interessen allesammen og ja jeg holdte også på han skulle til Holland men desværre havde hverken jeg eller min mor overskud til at have ham til mit i februar og ejeren kunne ikke have ham længere end til i dag af mange årsager. Jonas fik banket fornuft ind i mig for var godtnok tæt på bare at have ham her og skide på alt hvad der hedder fornuft og så bare passe ham og så vente på shii kom til Dk men Jonas var for engang skyld meget stædig og nægtede vi skulle have en 4 hund og så aktiv som ham i huset når jeg snart skulle starte på job og havde Lille menneskebaby hjemme også og ja han har ret , men det sku svært når man involvere sig følelsesmæssigt i dyrene har trænet ham en del..

 

Men han får et rigtig godt hjem i dag hvor han skal dele hjem med en Aussie pige jeg har lovet ikke at fortælle hvem det er det ikke en der er så aktiv herinde nok slet ikke men hun vil helst selv offentliggøre det på facebook i aften forståeligt og hun glæder sig og jeg har fortalt alt om de banditstreger Balou har lært af sin ejer :-)

 

Jeg er bare lykkelig for at han får et fantastisk hjem, hvor han kan få lov at være en Aussie, med alt hvad det indebærer :lun: Men han måtte nu gerne være flyttet til Holland!

 

Men nogen gange er de mænd altså også bare ALT for fornuftige :lol: (Men det er måske meget godt i længden! Ellers ender vi vel ud med at have 10 Aussies hver? Måske vi skulle starte opdræt! :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har den nye ejer offentliggjort det på facebook tør væde med hun har glædet sig til det :-) Det gået rigtig fint og begge hunde kommer godt ud af det med hinanden dog var tæven Blaze ikke helt begejstret for tumlehovedet men det går rigtig godt nu allerede så det super dejligt. Hun er ikke blevet afskrækket af hans lad mig sige lidt voldsomme gåpåmod hehe , det bedste er Det er min den brune Kaos's kuldsøster som har fået fornøjelsen at få Balou som "bror" :-) Så kan pænt følge med på facebook det kan jeg godt lide

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis jeg gad rode med sådan noget opdræt, måtte Koda også hjertens gerne have datet Gracie, men jeg ved ikke andet end at de begge er dejlige hunde. Jeg ved intet om hvilke linier der er gode sammen, og jeg ville også være bange for ikke at kunne finde gode hjem til hvalpene. Så det dersens avl, må jeg hellere overlade til dem der ved mere om det.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis jeg gad rode med sådan noget opdræt, måtte Koda også hjertens gerne have datet Gracie, men jeg ved ikke andet end at de begge er dejlige hunde. Jeg ved intet om hvilke linier der er gode sammen, og jeg ville også være bange for ikke at kunne finde gode hjem til hvalpene. Så det dersens avl, må jeg hellere overlade til dem der ved mere om det.:-)

 

Vi kan bare allesammen gå sammen og opdrætte dejlige hunde :lun: En ting ved vi jo.. Vi har de SMUKKESTE OG DEJLIGSTE Det kan jo KUN blive godt! haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...