Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Passer jeres udstyr altid sammen?

Featured Replies

• Svar 55
  • Visninger 6,9k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Næ, Jackis matcher ikke :ae:

Det eneste der matcher er hendes bolde - de gule er nemlig bedre end de grønne, de pink er bedre end de gule og de orange er bedre end de pink :vedikke: Så jeg bruger altid 2 ens.

Besvaret
Jeg bruger sjældent sele, men når jeg gør, er det altid sammen med halsbånd, deri sidder hundetegnet nemlig. Ikke fordi hun smutter fra mig, jeg er bare mest tryg ved det, for er uheldet ude, så er det jo lovpligtigt med det hundetegn.:-)

Jeg bruger også sjældent sele (kan ikke finde en, der sidder ordentlig og Luna går jo mest løs eller i flex og trækker ikke, så den er ikke nødvendig), og fy jeg bryder loven efter vi er flyttet. Jeg har ikke fået lavet hundetegn endnu:oops: Men okay nogle gange har hun heller ikke engang halsbånd på, der bruger jeg bare retrieverlinen

Men jeg synes bare det ser underligt ud, når de har begge dele på:lol:

Besvaret
Næ, Jackis matcher ikke :ae:

Det eneste der matcher er hendes bolde - de gule er nemlig bedre end de grønne, de pink er bedre end de gule og de orange er bedre end de pink :vedikke: Så jeg bruger altid 2 ens.

IIIh, det har jeg haft en tråd om for evigheder siden. Karla er nemlig også størst fan af gule bolde... og hvis der ikke er gul, så er orange eller pink bedst... blå og grøn er mindst yndlings... :mrgreen:

Besvaret

Jeg er egentlig fuldstændig ligeglad med om tingene passer sammen. Skidtet skal bare være funktionelt.