Hop til indhold

Passer jeres udstyr altid sammen?


HNP
 Share

Recommended Posts

Jeg har det bedst når Mollys udstyr passer sammen:oops: Idag har hun fået en ny sele og jeg er allerede ved at få fnidder over den jo ikke passer med halsbånd, hundetegn og snoren :oops: Hunden er jo ligeglad, så det er jo noget pjat!

 

Ny sele betyder åbenbart også ny snor, halsbånd og hundetegn :roll:

 

Hun har da helt bestemt brug for et fuldt sæt med refleks. Det er ikke nok kun med en sele med refleks :roll:

 

Jeg synes det er så dumt, men jeg kan bare ikke have det. Hvilket egentlig irriterer mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Helle1985

Jeg er lidt ligeglad :) Ina har sort sele, lyserødt hundetegn og et brunt læderhalsbånd :D Hertil en enten rød snor med kødben på eller en lang, blå snor :D

Sonne passer lidt bedre med sort sele, sort hundetegn, metal/kæde halsbånd og enten uden snor eller med en sort flexi :)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: nej, det behøver ikke passe sammen, men det de har på skal gerne være ens. Behøver dog ikke være samme farve. De har fx begge to Hurtta Sport halsbånd. Johnas er blåt, Karlas er sort. De har begge en Hunter rundsyet elg læder dressur line, den ene er sort, den anden naturfarvet. De har begge Hurtta vinterdækkener Johnas er rødt, Karlas er grønt.

 

Nu har jeg lige købt en Back o. Track netdækken til Karla til konkurrenceopvarmning og nedkøling. Det har Johna ikke brug for, men jeg kan allerede mærke det generer mit autistiske jeg, at jeg kun har et :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med hundens udstyr har jeg det ikke..... Men generelt kender jeg det godt. Her er det bare undertøj i sæt, ens sokker og meget gerne bestik i sæt også - Så bliver dagen bare bedre. :lol:

 

... Livet er bare for kort til at gå med ens sokker.. Jeg går kun med ens sokker hvis min kæreste har forvirret sig til at ordne vasketøjet...

 

Eneste ting jeg har gjort er at sørge for alle mine sokker er "samme slags", bare en billiard forskellige farver og motiver :lol: Jeg har lært at leve med at folk griner af mig når jeg tager skoene af og ikke har ens sokker på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

... Livet er bare for kort til at gå med ens sokker.. Jeg går kun med ens sokker hvis min kæreste har forvirret sig til at ordne vasketøjet...

 

Eneste ting jeg har gjort er at sørge for alle mine sokker er "samme slags", bare en billiard forskellige farver og motiver :lol: Jeg har lært at leve med at folk griner af mig når jeg tager skoene af og ikke har ens sokker på :lol:

 

Jeg har heller aldrig ens sokker på... :lol: pånær mine uldsokker, men de er alle sammen sorte... og de fleste af Pajkos ting er sorte eller lyseblå, men han ejer ikke et sæt med halsbånd og line i samme slags... Jeg tager bare den line jeg lige gider gå med, og så har han altid sit hurrta læderhalvkvæl på.

Link til indlæg
Del på andre sites

... Livet er bare for kort til at gå med ens sokker.. Jeg går kun med ens sokker hvis min kæreste har forvirret sig til at ordne vasketøjet...

 

Eneste ting jeg har gjort er at sørge for alle mine sokker er "samme slags", bare en billiard forskellige farver og motiver :lol: Jeg har lært at leve med at folk griner af mig når jeg tager skoene af og ikke har ens sokker på :lol:

 

Min 10-årlige datter har aldrig ens strømper på. Det har stået på i over 3 år, og havde i mit stille sind håbet på det snart var ovre. Det er en meget lang fase!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke altid, at sættene bliver brugt sammen, men det irriterer mig, hvis jeg kun har fx halsbånd uden snor i en farve. Så jeg køber altid ens snor og halsbånd. Altså med den undtagelse, at Hugo har en krom kæde på til hverdag. Der har jeg sort snor til (selvfølgelig med krom spænde).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm , jeg har det lidt..og siger også til mig selv at det er noget pjat;)

 

Halsbånd som de altid har på er rundsyet brunt læder.

Så har de brune lædersnore og lyse lædersnore samt en rød flexi hver. (og en million andre snore jeg ikke bruger så tit) Men jeg forsøger at få dem til at passe..så hvis sheila har fået rødt halsbånd på en sjælden gang, så generer det mig lidt hvis selen er den grønne..og så finder jeg den røde frem, hehe.

 

Egentlig har de begge et rødt og et grønst sæt af sele + halsbånd. lædersnorene går jo så til alt:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ligner det at jeg har mindst 4 hunde, med alle de seler, halsbånd og liner jeg har, det er direkte pinligt.

 

Pt har Tjaldur en lyseblå sele med mønster, et rødt reflekshalsbånd, som er grimt, men praktisk og et blåt hundetegn, som ikke passer med ny adresse og i øvrigt er det også grimt sammen med rødt. Kan aldrig bestemme farve på hundetegn. Synes de almindelige sølv er dårlige, får man kan næsten ikke læse skriften derop.

 

Flexlinen er lyseblå og den korte line er lysegrøn. Kan godt lide de lyse farver sammen, lyseblå sele og lyseblå eller lysegrøn halsbånd og line. Så det gør mig ikke noget. Kan bedst lide lyse og sarte pastel farver.

 

Apropro sokker, har aldrig ens strømper på, er glad for at læse at der er flere andre der hellere ikke har det.

Link til indlæg
Del på andre sites

:angel: Nissans halsbånd og snor passer sammen.... stod i hundrede år og vurderede om jeg skulle købe snor til sele eller halsbånd... tog mig nok en times tid at blive enig med mig selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep det skal passe sammen - og være ens det de har på! :genert:

Vi har dog ret neutrale farver, sort K9 sele med eget navneskilt på (med deres navn) i sort med hvid skrift, sort rundsyet læderline, sorte flexiliner og et "burberry-ternet" (ikke i de originale burberry farver!) halsbånd samt lyserødt hundetegn med kødben på. Og deres jakker (vinterjakke og soft shell jakke) er også holdt i de lyserøde farver - vinterjakken er hvid og lyserød og soft shell jakken er grå-agtig og rosa. Alt de har er ens.

 

Det er sådan neutrale farver sort/hvid/grå med strejf af lyserødt vi køre herhjemme. :blink:

 

Men da jeg havde Sitto havde hun mange sæt hvor halsbånd og line matchede - og der kunne jeg heller ikke bare skifte én af delene ud - så skulle det hele skiftes så det matchede! Købte meget oftere nyt udstyr til hende end jeg gør med Ayo & Liva - tror jeg med Sitto fik prøvet de fleste slags, og nu er jeg bare kommet frem til at K9 sele og rundsyet læderline er favoritten - og så er der ikke så voldsomt mange kombinationer at købe af, så vi holder os bare til det sorte. :mrgreen:

 

Og deres halsbånd og hundetegn har manden valgt - og jeg synes simpelthen bare det er så fint, så det vil jeg heller ikke skifte :hjerte:

 

Så går egentlig mest shop-amok i godbidder, bamser og hundespil - og ikke så meget nyt udstyr. Hvilket hundene absolut ikke er kede af! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...