Hop til indhold

Lille blandingshund søger hjem


Missing
 Share

Recommended Posts

Gud hvor er hun bare kær - er da lige ved at man overvejer om det er skilsmissen værd, når han kommer hjem fra USA til 3 hunde :lol:

 

Nøj hvor er hun skøn :D hvis bare man måtte få en mere lige pt ;) men manden siger det må vente et år eller 2 endnu

 

Det er lettere at bede om tilgivelse end om tilladelse. :engel: Hvis hun først er indenfor døren smelter han da helt sikkert!

Og Amocca, hvis du siger hun hedder Kobi eller Bryanna så må han vel give sig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lettere at bede om tilgivelse end om tilladelse. :engel: Hvis hun først er indenfor døren smelter han da helt sikkert!

Og Amocca, hvis du siger hun hedder Kobi eller Bryanna så må han vel give sig. :mrgreen:

 

Den næste skal hedde Karin :roll: Karin Abdul Jabbar :sjov: eller... det var ihvertfald det alternativ jeg havde, da jeg overvejede at nedlægge veto mod Johna Stockton... jeg forsøgte faktisk den anden dag, sådan helt diskret at lade det slippe ind i en samtale, at det var ok med mig at hund nr 3 hed Karin... Det var en ny gæst i vores hjem, som ikke havde mødt hundene før og derfor måtte vide hvorfor de hed som de hed...

 

Men han svarede lige så køligt: don't even go there og fortsatte sin samtale... så er ikke overbevist om tilgivelsen ligger lige for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...