Hop til indhold

Træning - "muskelhund tilladt"


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne starte til noget basal unghundemotivation/lydighed med Inca, og senere evt. noget agility når hun er helt udvokset, men hvor accepterer de "muskelhunde"? Har kigget på kreds 1, politihundeforeningen kbh og dansk dyreinstitut, men hvilke steder er gode? :hmm:

 

Kan se på politihundeforeningen's hjemmeside at de ikke accepterer "muskelhunde", men hvad fanden er definitionen på det? -.- De mener vel amstaff, ammbull og andre lignende ulovlige hunde, men dér tænker jeg at de sikkert ville afvise Inca, men hvad med de andre steder? :confused:

 

Håber nogen kan hjælpe mig lidt her, er helt ny i alt der der trænings halløj, men ved at Inca har potientiale og både hende og jeg ville elske at lære nyt, så vil bare igang hurtigst muligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om du har bil, men hvis du har, er Helsinge måske en mulighed? Der ligger noget der hedder Nordhund som skulle være rigtig godt.

 

Hun har et muskelhunde hold: Nordhund hundeskole, hundetræning og adfærdsbehandling

 

Hvad er det Inca er? Hvis hun "bare" er bullmastiff er hun vel tilladt på et alm. hold? Muskelhundeholdene er vel typisk dem der fremgår på forbudslisten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er netop ikke bullmastiff, skal have rettet det, har jeg bare ikke fået gjort endnu xD

 

Hun vejer 40 kg og er 60 cm over skulderen, og mit bedste "gæt" er at hun er bl. af mastiff og bulldog eller evt. boxer og bulldog, blev snydt da jeg købte hende :)

 

 

Men synes ikke hun er for stor til agility, vi vinder nok ikke noget, men ved hun ville elske det :)

 

Jeg vil også helst på et alm. hold...

IMAG0613.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...