Gæst Puddi Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Min hun vejer ca 25 kg. Hvilken line vil i anbefale? Meget gerne en der kan købes på nettet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Min mor bruger denne til sine labblandinger De vejer lige omkring 30 kg og linerne har holdt længe Hundesnor & Hundetilbehør - billigt hos zooplus: Hundesnor Flexi Comfort Long Large - 8 m Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Hejsa, når jeg en sjældendt gang bruger flexline er det den med det flade bånd, jeg har også en lab men føler at den "holder" til mere end den med den tynde snor, det er nok en fiks idé men synes denne her er bedst COMPACT CLASSIC 2 SORT 5 M Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Jeg bruger samme type som den Helle1985 linker til. Den ene af dem stammer helt fra min dalmatiner og er således omkring 10 år gammel - den fungerer stadig perfekt. De to andre er mellem 4-6 år. Jeg skal da lige sige at jeg ikke bruger dem så meget - foretrækker mine sporliner og dressur liner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Vi bruger den Helle linker til, som den eneste snor til Luca. Den holder perfekt, også efter en tur i saltvand, sne og hvad den ellers bliver udsat for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Jeg bruger også Compact som DorteDk linker til. Jeg bryder mig ikke om dem med den tynde snor - i tilfælde af at hund eller menneske kommer i vejen for nylonlinen. Hilsen hende der har et flot ar i knæhasen efter den tynde udgave:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Min flex er den som Helle linker til, men den næste bliver den flade, brede, så jeg undgår brændemærker på benene af mennesker og hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Januar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2013 Tak for jeres anbefalinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts