Hop til indhold

Kiroprakter, hvad koster det?


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg har desperat forsøgt at finde en god kiroprakter her i Holland, og synes jeg har super svært ved det....

 

Nu har jeg fundet en som virker okay, men jeg må indrømme jeg synes det er dyrt..

 

Hvad koster det i Danmark? Jeg overvejer nemlig at i Danmark kan jeg finde nogle jeg ved har et godt ry, og som jeg ved har erfaring osv... Så måske er det værd at tage til Danmark for det?

(Altså når vi alligevel skal til Danmark)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg giver 500 kr. pr. gang.

 

Det lyder da fint, at det foregår i eget hjem, så er de sikkert mere afslappede.

 

Ja jeg tænker også at de er mere afslappede så.. Men tænker; Hvad skal jeg sørge for? Har aldrig selv prøvet det jo, så aner ikke hvad de gør, om de har brug for noget specielt som jeg skal sørge for...

 

Hun lyder rigtig god, og hun var rigtig sød... Jeg vil gerne have at Penny kommer regelmæssigt til Kiroprakter, så jeg sikre mig at hun vokser "lige", og jeg forklarede hende at vi havde to hunde, men at jeg ikke så samme behov hos Dexter som hos Penny... Dexter vil jeg dog have tjekket i første omgang om så måske en eller to gange om året fremover.. Og der sagde hun at en gang om året faktisk var nok hvis man ikke mente der var noget der var "i vejen"... Og hun sagde at det var vigtigt man kiggede på den individuelle hund, og nogen agility hunde havde brug for hver 3 måned, andre nøjes også med en gang om året eller "Når de følte for det"..

 

Så synes bare det virker dejligt at hun ikke siger "Ja hver 3 måned til begge hunde burde være fint!"... Jeg aner jo ikke hvor meget det er nødvendigt... (om det overhovedet er? :lol:)

 

Hvor ofte går i med jeres hunde?

 

(Og så synes jeg det er fantastisk at hun kommer hjem til en, fordi vi ikke har bil, og to hunde med bus og tog er jo lige til at stresse dem op til at komme til "lægen")

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Giver 400 kr. for Bamse og 200 for Yoda og Kaia, da det er mindre omfattende det de skal igennem.

 

Har været deroppe hver 14 dag de første par gange og sidst var i midten af december og skal først afsted med Bamse igen d. 5/2.

Herefter regner vi med ca. hver 3 måned eller efter behov.

 

Bamse lidt oftere, Kaia og Yoda kan der godt gå længere tid imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...