Gæst skipperlabskovs Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Min hund får antibiotika, - den har haft en slem infektion, med diarre og dehydrering til følge. Når penicillinkuren er færdig har jeg lyst til at give den noget probiotika til at få systemet i balance igen. Jeg har nogle Symbioflor kapsler, som er mælkesyrebakterier. Kapslerne er til mennesker, men jeg gad vide om jeg med fordel kan bruge dem til min hund. Er der nogen her der har erfaringer med dette? På forhånd tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Kender ikke lige præcis de kapsler du nævner, men jeg har haft nogle i overskud fra rejser, forskellige slags, paraghurt og hvad det ellers hedder, har rundhåndet givet til hundene med fin effekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Jeg kender ikke de kaspsler du nævner - men jeg ved nogen bruger paraghurt Jeg ville dog bruge noget der er beregnet til hunde - Canikur bruger jeg selv - men ellers er der jo prokolin og zoolac f.eks.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2013 Jeg har i flere omgange brugt mælkesyrebakterier til mine hunde, som er beregnet til mennesker både NDS og Symbioflor. Ingen problemer i det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skipperlabskovs Besvaret Januar 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2013 Tak for svarene. Jeg kører på med Canikur som var i medicinskabet, og Symbioflor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2013 Jeg har også brugt de mælkesyrebakterier jeg nu havde, hvis der var brug for det, og jeg tror de har virket fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Januar 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2013 Hvis jeg må komme med et forslag så giv også vovse en gedigen vitamin/mineralkur efter penicillinkuren, for at få immunforsvaret op på max igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Januar 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2013 har givet mine paragourt masser af gange - uden problemer , men A38 og yougurth er også godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts