Hop til indhold

Hurtta ultimate warmer - hvor kan vi prøve det på?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Absolut... Fine dækkener... De er bare ikke lavet til den hundetype jeg har... Så jeg søger nogen der sidder endnu bedre + jeg har et afhængigheds /shopaholic problem når det kommer til dækkener :blink:

 

billeder af pigerne i deres Hurtta Pro dækkener http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/35879-mr-mingus-his-ladies-snow.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes. Dem har jeg :genert: vil have de nye :lol:

 

Hurtta Pro Ultimate Warmer

 

Oooohooho et lækkert dækken, igen er man idioten med de store hunde, for jeg betaler simpelthen ikke tæt ved 1000 kr. for ET dækken, jeg har jo 6 hunde :lol:

 

Gad vide om klappen ned over røven er målt med i størrelsen?

Den tynde vintermodel laves kun op til str. 85 og den her er 90, så er de 90 stadig kun ryggens længde eller er det inkl klappen mon?

Link til indlæg
Del på andre sites

Oooohooho et lækkert dækken, igen er man idioten med de store hunde, for jeg betaler simpelthen ikke tæt ved 1000 kr. for ET dækken, jeg har jo 6 hunde :lol:

 

Gad vide om klappen ned over røven er målt med i størrelsen?

Den tynde vintermodel laves kun op til str. 85 og den her er 90, så er de 90 stadig kun ryggens længde eller er det inkl klappen mon?

 

Hurtta Outdoors Ultimate Warmer, Granite - 60 cm.

 

Fandt lige det her til dig. Der står hvordan målet gælder. Super fede! Men synes faktisk de er dyre.

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan har været på et par ture med hans på nu, har taget et billede, men det er ret dårligt, og han ligner en, der får tæsk :lol:

 

Photo 30-01-13 17.57.08.jpg

 

som man måske kan se, er det liiiiidt vel rummeligt til ham. det går lige til haleroden, så det passer fint, og jeg synes også, at det sidder godt fast, ikke forstyrrer osv. men han kunne altså fint være i det, selv om han tog 5 kg på :lol: en minivideo af en hund der indser, at dækkenet muligvis ikke slår ham ihjel:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...