Hop til indhold

Hurtta ultimate warmer - hvor kan vi prøve det på?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg er nu officielt "outet" som dækken-ho! Og efter jeg så Siris vuffer i deres Hurtta Ultimate Warmer dækkener i weekenden, ja så er der ingen vej udenom! Sådan nogle MÅ mine piger have...

 

Karla passer en størrelse 40 i Hurtta dækkener perfekt, men Johna derimod... Hun er for lang til en 36, men for spinkel til en 40 - i de "normale" vinterdækkener fra Hurtta, så jeg ville yderst gerne prøve dem på, inden jeg investerede i dem (de er trods alt ikke gratis ;-) )

 

Nogen der har set dem i en fysisk butik i enten jylland eller på fyn?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har ingen af dem! Altså jeg har en million billeder af hundene, men ingen med dækkenerne på!

Det er for dårligt - I know :blink: Jeg skammer mig!

Begge mine hunde lå hele lørdag i (hvad der føltes som) verdens koldeste hal og de frøs ikke det mindste!

 

SL: Carla er en 35 i længden, så mon ikke også det er løvestørrelsen?

Link til indlæg
Del på andre sites

wow, det ser lækkert ud! skulle halfdan ikke have sådan et :hmm: billen, tror du ikke, at det er ret sikkert, at sådan en løwchenhanhund bruger 35?

 

Jo umiddelbart ville jeg tro det, men jeg er lidt usikker i det de skriver mange steder, at falder hunden mellem to størrelser skal man vælge det mindste :vedikke: Og da vores drenge jo er en smule spinkle :engel: lyder det ikke helt tosset.. Men gad nu ellers godt prøve det :hmm:

 

Charlie har et hurtta i 33, det passer super..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har ingen af dem! Altså jeg har en million billeder af hundene, men ingen med dækkenerne på!

Det er for dårligt - I know :blink: Jeg skammer mig!

Begge mine hunde lå hele lørdag i (hvad der føltes som) verdens koldeste hal og de frøs ikke det mindste!

 

SL: Carla er en 35 i længden, så mon ikke også det er løvestørrelsen?

 

Ej Siri :fyfy:

 

Så må du tage nogen hurtigt - mobilbilleder dur fint :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

juuhuu, så har jeg bestilt! ja, rykker hurtigt :mrgreen: (halfdans gamle vinterdækken er på mystisk vis forsvundet, og han skal snart klippes ned, så ingen vej udenom)

 

på dogshop.dk er det pt. på tilbud (lidt) - jeg fik det billigere endnu, fordi der i morges stod en anden pris på sitet, men prisen så ændredes, når man bestilte. jeg skrev og spurgte, det var en fejl, men jeg fik lov at købe billigt :banan: har købt 35, det må være rigtig størrelse, 30 MÅ være for småt.

Link til indlæg
Del på andre sites

juuhuu, så har jeg bestilt! ja, rykker hurtigt :mrgreen: (halfdans gamle vinterdækken er på mystisk vis forsvundet, og han skal snart klippes ned, så ingen vej udenom)

 

på dogshop.dk er det pt. på tilbud (lidt) - jeg fik det billigere endnu, fordi der i morges stod en anden pris på sitet, men prisen så ændredes, når man bestilte. jeg skrev og spurgte, det var en fejl, men jeg fik lov at købe billigt :banan: har købt 35, det må være rigtig størrelse, 30 MÅ være for småt.

 

Ej hvor heldigt, fedt! :banan:

 

Husk billedbeviser når det kommer :mrgreen:

 

Hvor stor er Halfdan cirkus? Så kan jeg sammenligne lidt med Charlie :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor heldigt, fedt! :banan:

 

Husk billedbeviser når det kommer :mrgreen:

 

Hvor stor er Halfdan cirkus? Så kan jeg sammenligne lidt med Charlie :mrgreen:

 

skal nok tage billeder. jeg ved faktisk ikke, hvor stor halfdan er. mener jeg har målt ham til 33 en gang, men det er sikkert rasende upræcist. han er meget slank og ret langbenet og vejer 6 kg. liiiige en anelse mindre end charlie, tror jeg?

Link til indlæg
Del på andre sites

altså nu har vi kun haft et busterdækken før, og det her er selvklart i en helt anden liga, men hold da fast jeg synes, at det er lækkert! virkelig super kvalitet, virker det til.

 

 

Det er nemlig superlækkert! Jeg elsker den høje krave, at det går langt ned over baglårene og at det ikke er lavet til bulldog-bredde i brydtdelen :klap: Åh! Må bare eje dem... men øv hvor er det irriterende jeg ikke kan finde et sted jeg kan prøve dem på inden køb...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig superlækkert! Jeg elsker den høje krave, at det går langt ned over baglårene og at det ikke er lavet til bulldog-bredde i brydtdelen :klap: Åh! Må bare eje dem... men øv hvor er det irriterende jeg ikke kan finde et sted jeg kan prøve dem på inden køb...

 

altså du er (selvfølgelig) velkommen til at prøve vores :lol: - men der er jo lidt langt.

Link til indlæg
Del på andre sites

og dit er nok også for lille.... Jeg tror at Siris Carla havde en str. 35 - det var ihvertfald for lille...

 

ja, det er samme størrelse så. den biks jeg har købt fra, ligger i kjellerup - de har nok kun lager, men måske kan du få lov at prøve? er det ikke sådan nooooogenlunde i din landsdel? han var virkelig sød at kommunikere med pr. mail, så det er da et forsøg værd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...