Ascha Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Thailo prøvede igennem livet kræfter med et hav af roller og jeg har lige samlet nogle af dem. Kvaliteten af billederne er hvad de er, men jeg tror I kan se hvad de forestiller. Thailo som clumber spaniel. [ATTACH=CONFIG]103566[/ATTACH] Som breton. [ATTACH=CONFIG]103561[/ATTACH] som beagle. [ATTACH=CONFIG]103562[/ATTACH] Som landseer. [ATTACH=CONFIG]103563[/ATTACH] Men han var også fascineret af andre dyrearter, her f.eks. hans efterligning af en græssende, sortbroget (vi andre ville nok have sagt ko, men .... anyway) tyr. [ATTACH=CONFIG]103565[/ATTACH] syvsover. [ATTACH=CONFIG]103564[/ATTACH] .... og struds. [ATTACH=CONFIG]103567[/ATTACH] Men også maskiner prøvede han kræfter med, her som gravko. [ATTACH=CONFIG]103568[/ATTACH] Hans forsøg på at ligne en helgen. Tilsidst et par billeder af ham selv, som jeg husker ham. Det er Aslan der er med på billederne (håber det er iorden med Aslans mor). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Det gik ellers lige så godt og så blev alle billederne til vedhæftninger. Nå, men I må se om I gider klikke dem allesammen frem. Og nu kan jeg se at billederne slet ikke er med. Super!. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Prøver lige igen. Thailo som clumber spaniel. Som beagle. Som breton. Som landseer. Men han var også fascineret af andre dyrearter, her f.eks. hans efterligning af en græssende, sortbroget (vi andre ville nok have sagt ko, men .... anyway) tyr. Syvsover .... og struds. Men også maskiner prøvede han kræfter med, her som gravko. Hans forsøg på at ligne en helgen. Tilsidst et par billeder af ham selv, som jeg husker ham. Det er Aslan der er med på billederne (håber det er iorden med Aslans mor). .... så lykkedes det vist. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Årh lille Thailo Jeg kunne allerbedst lide ham når hans mor ikke havde skamferet ham med saksen :slem: så mit favoritbillede er Thailo som Landseer :hjerte: Og syvsover :hjerte: og og og, nå, jeg kunne vist bare godt li' Thailo Og så lige til en anden gang, kunne du ikke lige sende en sms-advarsel om at der er billeder af Thailo? Jeg er stadig ikke så god til det Heldigvis er jeg hjemme, så skaden er ikke så stor, men det havde været ret pinligt på jobbet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Tydeligvis en højt elsket og meget savnet hund. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Januar 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Jeg har kun hørt om ham, aldrig set ham Er helt overvældet, han ligner godt nok også bare en hund med så meget personlighed og "karisma" :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Årh lille Thailo Jeg kunne allerbedst lide ham når hans mor ikke havde skamferet ham med saksen :slem: så mit favoritbillede er Thailo som Landseer :hjerte: Og syvsover :hjerte: og og og, nå, jeg kunne vist bare godt li' Thailo Har forsøgt at finde nogle billeder af Thailo som langhåret hippie, men har sjovt nok ikke nogen af dem fordi jeg ikke gad fotografere ham når han så sådan ud. De eneste jeg har af ham som lidt langhåret er fra den sidste tid han levede (hvor jeg ikke ville belemre ham med at tiden skulle bruges på sådan noget) men ærlig talt kan jeg ikke holde ud at se på dem, for han ser så skidt ud. Og så lige til en anden gang, kunne du ikke lige sende en sms-advarsel om at der er billeder af Thailo? Jeg er stadig ikke så god til det Heldigvis er jeg hjemme, så skaden er ikke så stor, men det havde været ret pinligt på jobbet... Undskyld, troede ikke det ville røre dig på den måde længere. Jeg er blevet meget bedre, men sikken vi har ku'. Dejlige billeder Jeg er et fjols til at fotografere og synes slet ikke at de hunde jeg har taget billeder af ligner dem i virkeligheden og Thailo har da også nogle underlige øjne på alle billederne. Men jeg øver mig. Tydeligvis en højt elsket og meget savnet hund. :ae: Uh.... kunne jeg, ville jeg hurtigt få byttet Shandie ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2013 Jeg har kun hørt om ham, aldrig set ham Er helt overvældet, han ligner godt nok også bare en hund med så meget personlighed og "karisma" :ae: Nu var han min hund, så selvfølgelig synes jeg jo at han var noget særligt, men han var ihvertfald en hund med nogle temmelig skøre præferencer og vaner. F.eks. grinte folk, her hvor jeg bor, over at han kunne sidde i halve timer på en havestol og "sludre over eftermiddagskaffen" (og vi spiser ikke kage i vores familie, så det var ikke det der trak). Han lagde sig sjældent ned, han sad bare med snuden i vejret og kiggede sig lidt højrøvet omkring og nød hvis der var en der gad at klø ham lidt bag øret engang imellem. Men talte man til ham, når han var kongen over havemøblerne, drejede han ikke hovedet,... kun øjnene, og så sad han dèr og skulede ud af øjenkrogen. Man kunne ofte komme til at føle sig lidt halvdum, for han kunne virkelig tale med øjnene og det var ikke hver gang at han lignede en der kunne se "lyset" når han så på en. ....hmm, jeg savner ham!. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts