Hop til indhold

Overtøj til ejeren!


Shii
 Share

Recommended Posts

Du har helt ret. Altså jeg er også tyk om maven :lol: (Jeg er trods alt overvægtig over det hele :lol:)

Men problemet er netop at for at kunne lukke jakken over patterne, så bliver den (for min smag) alt for dinglet alle andre steder. Det er ikke fordi jeg til hverdag render rundt i "stramme jakker", men netop når man træner, og specielt med tanke på at jeg gerne vil starte agility næste år, synes jeg lige så godt jeg kan købe det tøj som passer dertil....

 

Og grunden til med striktrøje og vest er at ærmer også ofte er for lange, og DET er altså også belastende...

 

Bukser har jeg et par som jeg bruger, det er et par jeans agtige bukser, som sidder rigtig godt, og er helt stramme for neden, hvilket betyder det er super nemt at have sine støvler på udenoven :lol:

 

Desværre tror jeg ikke hurttavesten fåes i stor nok til at jeg kan passe den :megaked:

 

Jamen det behøver jo ikke at være netop Hurtta, der findes helt sikkert et hav af andre veste der kan spændes ind i taljen. Tror bare det er dét du skal gå efter - noget der kan spændes ind. Så undgår du det dinglede, selvom den er stor nok til at kunne lukkes over babserne.

 

Grunden til at jeg kan li' striktrøje og vest er egentlig den samme, bare omvendt! :lol: Alt er for kort på ærmerne til mig! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej nu har jeg fundet den pink hurtta vest til 500 kr, så måske skulle man købe den, og håbe på ens patter er det første der forsvinder når vi starter med at træne :lol: (Jeg håber da der ryger et par kilo ved at blive mere aktiv :lol: Hvis e forsvinder på patterne er problemet jo løst :lol: )

 

Jaja, det var jo lige hvad jeg også tænkte, da jeg købte mine lækre pinewoodbukser - "de er godt nok liiiidt stramme i maven, men jeg er jo også lidt tyk nu, så det taber jeg sikkert..." Nu kan jeg slet ikke knappe dem... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må måle mine patter når jeg kommer hjem :lol: (Brystomfanget ikke længden :lol: )

 

Vil mene XXL i den skulle være stort nok i hvert fald, meeeen det ser ud som om der ikke er en talje dimmer.. Men det ser ud til at være sådan noget... Stof som giver sig lidt, så spørgsmålet er hvis man køber den så den sidder ok, og så tager en trøje inden under...

 

Jeg er altså ligeglad med om jeg ligner en stor pølse, bare jeg føler mig tilpas :lol: Lige på træningspladsen er det ligemeget :lol:

 

(Hvor er det bare meget nemmere at træne om sommeren! Ej faktisk kan jeg bedst lige foråret, om sommeren er det for varmt :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må måle mine patter når jeg kommer hjem :lol: (Brystomfanget ikke længden :lol: )

 

Vil mene XXL i den skulle være stort nok i hvert fald, meeeen det ser ud som om der ikke er en talje dimmer.. Men det ser ud til at være sådan noget... Stof som giver sig lidt, så spørgsmålet er hvis man køber den så den sidder ok, og så tager en trøje inden under...

 

Jeg er altså ligeglad med om jeg ligner en stor pølse, bare jeg føler mig tilpas :lol: Lige på træningspladsen er det ligemeget :lol:

 

(Hvor er det bare meget nemmere at træne om sommeren! Ej faktisk kan jeg bedst lige foråret, om sommeren er det for varmt :lol: )

 

Hmm, hvis mine skal kunne måle sig med andres, så skal jeg måle længden... :lol:

 

Jo, der skulle gerne være en taljedimmer i lydighedsvesten, hvis det altså er Hurtta du tænker på. Der er ikke i agilityvesten, til gengæld. Men lydighedsvesten er også den fedeste! :5up: Jeg er superglad for min. :lun:

 

Glæder mig også til foråret, hvor alt bli'r meget nemmere. Synes også det kan bli' for varmt om sommeren, men foråret og det tidlige efterår/sensommer er perfekt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Jeg er også i den (alt for) tunge ende og har samme problem :S Jeg plejer at tænke "fuck det" og tager en stor vinterjakke på (mandestr.), me ndet er bestemt ikke behageligt.

Når det bliver lidt varmere bruger jeg en fleecetrøje og så med en tyk, strikket poncho over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har snart lært at leve med at jeg ser total kikset ud. Har store hofter og stor røv og alle de jakker der passer over brystet og i overarmene, kan ikke lukkes i taljen. Jeg underviser på en rideskole og modsat de andre tynde fiske ridelærer i korret udstyr, så har jeg opgivet at finde ridebusker i min størrelse, eller rettere har fundet dem, men de blev så alt for store fordi de gav sig alt for meget. Så nu har jeg bare altid jogginbukser på og min almindelige vinterjakke fundet i en genbrugs til 40 kr. Har skiunderbukser inden under jogginbuksere. I flere år gik jeg rundt i min store termokedeldragt og lignede en oppustet gris, men den har jeg opgivet nu, den er ALT for stor i overarmene og benene og ti meter for lang, men den kan ikke længere lukkes om mine hofter og røv og talje, uden at den springer når jeg sætter mig ned.

 

At finde smarte vinterstøvler i str 42 til en god pris er umuligt. Endte med et par staldstøvler der gik i stykker efter 2 måneder, nu har jeg fundet nogen i kvickly nedsat fra 300 kr til 50 kr. Ok varme, men ser dælme grimt ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt optur at finde ud af at jeg (næsten!) kan passe Hurttas lydighedsvest! I XXL skulle jeg have 10-15 cm ekstra i hoften, og.. ehm.. minus 2 CM i patten, men dem kan man vel klemme ind :lol: Eller er det helt utopi mon :lol: (Synes trods alt at hoften er mere.. svær at klemme sammen :lol: Men okay det er målt med at jeg har en tyk trøje på som jeg ville tage under også, og målt "løst", så tror sgu sagtens jeg ville kunne få presset pattøjet sammen til det :hmm:

 

Ej det er også bare et sats, den er alligevel dyr og hvis man så ikke kan passe den, og jeg kan bare ikke finde en butik tæt på som sælger dem, så jeg kan prøve den først :megaked: Mon jeg skal være tålmodig og håbe de har det når vi skal på udstilling til Marts :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...