Hop til indhold

yndlingsversion af det hjemmelavede


Amocca
 Share

Recommended Posts

Til jer der laver jeres mad selv...

 

Hvilken version er hundens favorit? Vi har indtil videre lavet med kylling, med svinekoteletter og med kalvehjerte... Svinekoteletterne ser ud til at være favoritten indtil videre...

 

Kyllingskød er jo fint og trevlet, så det var nemt at mixe sammen med de trevlede grønsager og risen.... Det er lidt sværere med hjerte og koteletter, der bliver det til små bidder af kød...

 

Ved svinekødet gik det - måske fordi kødet er hvidt? Men med hjerteversionen står hun simpelthen bare og fisker de små mørle kødbidder ud af foderet :roll:

 

Men nu er der ikke længe til der skal laves nyt, så kom frisk med lidt inspiration.... Hvilken version er din hunds favorit?

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså sheila kan bedstlideden med lever:mums: Men det er så ikkeret meget lever, jeg bruger bare kogevandet og leveren bliver til godbidder.

 

jegharde sidst par gangemest brugt fisk i hendes hjemmelavede. De der sild man kan købe i bakker eller pose, er super nemme at putte i. De skal ikke koge så længe:)

 

jeg har overvejet at købe fisk, men har ikke turdet.... nu spiser jeg det ikke selv, så jeg ved det ikke.... men kan man ikke være uheldig at der er ben i det fisk man sådan køber i bakker i Bilka ??? eller er de rensede for den slags? fx sej-fileterne...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har overvejet at købe fisk, men har ikke turdet.... nu spiser jeg det ikke selv, så jeg ved det ikke.... men kan man ikke være uheldig at der er ben i det fisk man sådan køber i bakker i Bilka ??? eller er de rensede for den slags? fx sej-fileterne...

 

Ja, det er helt rensedesildefileter jeg mest bruger. Der ville nok ikke blive solgt mange af dem, hvis der var ben i, da folk mest bruger dem til at lave deres egne marinerede eller stegte sild.

 

Skulle hilse at sige fra sheila, atsådan en frossen sildefilet er super god som snack:mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre har hun kun fået med kylling, men har lavet med kotteletter, som hun smagte på, de ryger begge to lyn hurtigt ned, selvom det ser ud som om hun nyder maden..

 

herhjemme får hun halv tørfoder og halv hjemme lavet.. det hjemmelavet spiser hun med det samme, men tørfoderet er som altid, når hun gider.. men mad får hun da og dyrelægen har sagt god for at jeg gav hjemmelavet.. da hun er i meget fin stand..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...