Lonny Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Som nogen måske husker, så fik Luna neglen revet af for en måneds tid siden. Det var meningen at neglen herefter skulle vokse ud uden problemer, men der gik betændelse i og vi endte med at måtte få dyrlægen til at klippe hele neglen af Hun fik klippet hele neglen af sidste fredag, og det ser egentlig ud til at gå ok, men nu har hun fandeme fået en byld i mellem tæerne på den ene bagpote Så enten har hun pådraget sig en stafalykokinfektion eller også har hun trådt op i noget, så nu skal vi afsted til dyrlægen igen , det er så 4. gang inden for en måned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Jeg overvejede lidt om jeg kunne vente med dyrlægen og lige se tiden an, men i går var hun en totalt pestilens, det var sådan jeg opdagede der var noget galt. Hun humpede, hoppede, drillede og var i det hele taget enormt irriterende. Jeg undrede mig meget over hendes opførsel, men pludselig så jeg hende udvise en enorm interesse for hendes bagpote og fandt bylden, og ud fra hendes opførsel at dømme, så må den altså virkelig irriterer hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Æv hvor træls...:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 God bedring med hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Luna for pokker da... Hvorfor kan du aldrig gøre ting halv? Eller kvart? Du skal da altid tilrage dig alt hvad tilrages kan i en given situation! Øv altså, at I skal være så uheldige... Kan dælme godt forstå, at du skal ud med noget BROK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 Luna for pokker da... Hvorfor kan du aldrig gøre ting halv? Eller kvart? Du skal da altid tilrage dig alt hvad tilrages kan i en given situation! Øv altså, at I skal være så uheldige... Kan dælme godt forstå, at du skal ud med noget BROK. Ja, den tøs er en af de mest opmærksomhedssøgende hunde jeg kender :blink: Nå, men det viste sig at hun havde furunkulose, og da hun jo for kort tid siden også fik fjernet 3 knuder i underlivet pga. furunkulose, så tror jeg det er ved at være tid til at indse at hun nok ikke er sluppet uden om racens tendens til at få allergi Ifølge dyrlægen er det især upikmenterede områder der er udsat, og dette harmonerer meget godt med hendes fødder som jo er hvide, hvordan det så helt hormonerer med skeden må stå hen i det uvisse :blink: Men nu har jeg i det mindste fået fortalt hvordan jeg selv kan stoppe det i opløbet, og hvordan jeg konstaterer at vi ikke selv kan slå det ned, så nu burde jeg sparer en del dyrlæge regninger fremover :5up: Heldigvis har hun (indtil nu) kun fået disse udbrud meget lokalt, og det har ikke bredt sig på en måde så hun er blevet tydeligt generet af det, så hvis det bare holder sig på dette niveau, så skal det hele nok gå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 I skeden?!?! Aaauuuch, Luna da for pokker! Fanden tage allergi, altså :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Februar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2013 Stakkels Luna. Jeg bliver også lige nødt til at sende lidt medynk til hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2013 Stakkels Luna. Jeg bliver også lige nødt til at sende lidt medynk til hende :ae: Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2013 Stakkels Luna, furunkulose er noget skidt at rode med. :ae: Håber I får det under kontrol hurtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2013 Forunkulosen er desværre endnu ikke kommet helt under kontrol, men lige nu kommer den i anden række da jeg ikke syntes jeg kan bade hendes pote dagligt samtidig med hun ser sådan her ud... I lørdags lykkedes det hende at flække ulvekloen, så nu har hun mistet endnu en negl Inden vinteren er ovre, så ender hun jo ud med slet ikke at have nogen negle, men så kan hun selvfølgelig heller ikke ødelægge dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2013 Øv, hvor er I uheldige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2013 Men altså stakkels Luna og dig :ae: Krydser en masse for at hun er over al den uheld nu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2013 Stakkels lille Luna :ae: Vinnie har også engang imellem bylder på poterne, men det klarer vi med sæbevand, klorhexidin eller Virkon. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts