Hop til indhold

Suuuuuuk og fnys!


mariesvita
 Share

Recommended Posts

Ligesom at jeg tror at nu går som egentlig ok med Vita så.....

 

Lille Vita(boxer dame på seks år) havde i lidt tid haltet lidt på venstre bagben - så dyrelægen mente, at lille Vita skulle i narkose og røntgenfotograferes:???:

 

Afsted farer min far og Vita så til dyrelægen. Senere på eftermiddagen ringer min far så...

 

Den :evil: spondylose har bredt sig til hele ryggen og hendes halten på venstre bagben skyldes slidgigt(som er opstået fordi hun har overbelastet sit bagben af den :evil: spondylose):megaked:

 

Ok - kæmpe dybt ægte boxer suk og fnys - og så tager jeg lige en dyb indånding

 

Så nu bliver Vita sikkert til at blive en guldhund - altså det er hun allerede men nu også bogstavelig talt:blink: Vita skal have foretaget guldakupunktur.

 

Nu er Vita altså begyndt at skulle have medicin hver dag:cry: - hvilket både er trist, fordi det jo er fordi hun har ondt, men også rart, fordi hun så slipper for at have ondt. Min far er hjemme hos Vita til daglig og synes at medicinen lader til at virke, så det er jo dejligt.

 

Vita skal desuden tabe sig - altså skal som i skal - for det letter jo mildest talt lidt!

 

Og så har Vita fået en ny kurv - en god, blød, stor kurv, som Vita ikke skal hoppe op i :5up:

 

Mange suk herfra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey, godt at høre fra dig igen, synes ikke vi har set så meget til dig på det sidste!

 

Men desværre er det jo ikke godt nyt :(

 

Hvor er det synd for Vita, at hun har fået så mange problemer, fa..... til spondylose :evil:

 

Jeg håber og krydser fingre for, at guldakupunkturen virker godt, det er sq ærgeligt for hende - og jer! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...