Hop til indhold

Hvor er logikken?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aaaaaaaaahhhhhhhmeeeeeeeeeeeen jeg har grædt af grin!

 

Aslan har for et par dage siden gravet et hul.

 

I dag tog han sit marvben med udenfor og lagde det VED SIDEN af hullet, hvor efter han dækkede benet til med jord....med næsen, jorde NEDE fra hullet, med næsen.

 

Det der så er mest underligt, det er at Aslan HAR set at vi har set på det (det var meget komisk) og alligevel....da kæresten gik uden for, og spurgte hvor benet var....gik aslan hen og begyndte at næse grave mere jord oven på benet, som ellers var skjult!

 

Men nu itl spørgsmålet.........hvorfor ikke smide benet NEDE i hullet? Er Aslan virkelig så ulogisk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaaaaaahhhhhhhmeeeeeeeeeeeen jeg har grædt af grin!

 

Aslan har for et par dage siden gravet et hul.

 

I dag tog han sit marvben med udenfor og lagde det VED SIDEN af hullet, hvor efter han dækkede benet til med jord....med næsen, jorde NEDE fra hullet, med næsen.

 

Det der så er mest underligt, det er at Aslan HAR set at vi har set på det (det var meget komisk) og alligevel....da kæresten gik uden for, og spurgte hvor benet var....gik aslan hen og begyndte at næse grave mere jord oven på benet, som ellers var skjult!

 

Men nu itl spørgsmålet.........hvorfor ikke smide benet NEDE i hullet? Er Aslan virkelig så ulogisk?

 

:lol::lol::lol: Årh han er genial :lol: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan er nået betydeligt længere en Tullen ... Tulle lægger benet/bamsen/godbiden på lædersofaen - og begynder at skrabe med næsen ... problemet med sådan en lædersofa er så bare, at den ikke sådan lige lader sig skrabe ... men det er Tullens ide om at grave ned :lol:

 

Så har du en ren hund når jobbet er done, du er temmelig heldig.

 

En dag måte vi sidder og pille jord ud af aslans negle, ellers kunne det ikke betale sig at tørre hans poter :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja min hund har fattet det nu... igår aftes fandt hun et gammelt ulækkert tyggeben på fortovet (det var ikke vores!) det samlede hun op og bar stolt afsted med op i parken, da vi nåede legepladsen gravede hun et fint lille hul i sandkassen, smed benet i og dækkede til med snuden....

 

så gik vi en hyggelig tur, vendte tilbage til legepladsen til slut, tænkte at når hun nu havde været så glad for benet skulle hun have lov at få det med hjem, så jeg fiskede det op (det stak lidt op af hullet) og tilbød hende det...

 

Hun så dybt forfærdet ud :lol: over at det ben pludselig var der igen og tog det resolut, løb over i den anden sandkasse og gravede et dybere hul, smed benet i og dækkede til igen... så! kunne vi gå hjem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da bare alternativ. :mrgreen: Jeg synes hunde er så sjove når de graver ting ned, især når de er lidt alternative.

 

Når Ozzie er ude og har et ben der skal begraves så traver hun rundt fra sted til sted, graver lidt de forskellige steder, prøver måske lige om det ligger godt der, benet, inden hun går videre. Til sidst finder hun så endelig et godt sted, grave grave, ned med benet i hullet og så begynder hun at puffe jord over med snuden, men ikke det jord hun lige har gravet op :roll:, det skal være det faste jord fra den anden side af hullet, så det nærmest er umuligt at dække benet. Når benet så endelig lige er blevet fint dækket af jord, er hun så dum, at hun begynder at puffe til jorden nede i hullet og både det og benet får hun så puffet op af hullet. - Hun ser altid helt forundret ud, når hun finder ud af at benet på mystisk vis er kommet til syne igen. :rolleyes: Tossede hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja min hund har fattet det nu... igår aftes fandt hun et gammelt ulækkert tyggeben på fortovet (det var ikke vores!) det samlede hun op og bar stolt afsted med op i parken, da vi nåede legepladsen gravede hun et fint lille hul i sandkassen, smed benet i og dækkede til med snuden....

 

så gik vi en hyggelig tur, vendte tilbage til legepladsen til slut, tænkte at når hun nu havde været så glad for benet skulle hun have lov at få det med hjem, så jeg fiskede det op (det stak lidt op af hullet) og tilbød hende det...

 

Hun så dybt forfærdet ud :lol: over at det ben pludselig var der igen og tog det resolut, løb over i den anden sandkasse og gravede et dybere hul, smed benet i og dækkede til igen... så! kunne vi gå hjem...

 

Det blik kender jeg godt. :-D "hvor kommer det ben fra? Jeg havde gemt det så godt at INGEN - absolut INGEN burde kunne finde det". :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...