Hop til indhold

H-seler versus Y-seler


Louisen
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg så skide bange for heste og de er både dumme og grimme, så kan vi snakke om seler til hunde i stedet for til heste? :lol:

 

(ok jeg lyver, heste er faktisk ret søde og flotte, men de er stadig meget farlige)

 

 

Jeg tror, vi prøver Y-selen, jeg får penge tilbage i Skat, så det bliver til den tid. Der ligger en fysisk forhandler inde ved Trianglen på Østerbro (KBH), det gør det nemmere hvis den skal byttes pga. størrelsen. De koster lidt mere end over nettet, men man sparer jo portoen og den kan hurtig blive dyr, hvis skidtet skal byttes til større eller mindre.

 

Jeg skal have en sele som kan kogevaskes og det kan læder da vist ikke. Hurtta kan godt, men den mister farven som falmer. Det kan jeg dog leve med fremfor stanken af død (Taiki mener, at man bedst scorer damer ved at finde døde ting og rulle sig i dem).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå. Hvis vi skal bruge Y-seler her i huset, lader det til, at jeg selv må tage den på. :rolleyes:

 

Herren ikke bare nægtede, han lagde sig faktisk til at dø af skam midt ude på vejen foran vores gadedør. :stupid:

 

Så tilbage til butikken og bytte den, til en splinter ny T-sele, og så snakker vi aldrig mere om andre seler. :mrgreen:

 

Billede0962.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå. Hvis vi skal bruge Y-seler her i huset, lader det til, at jeg selv må tage den på. :rolleyes:

 

Herren ikke bare nægtede, han lagde sig faktisk til at dø af skam midt ude på vejen foran vores gadedør. :stupid:

 

Så tilbage til butikken og bytte den, til en splinter ny T-sele, og så snakker vi aldrig mere om andre seler. :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]106170[/ATTACH]

 

:sjov: :sjov: :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...