Hop til indhold

Clicker expo Stanford here i come


Gæst Spilop
 Share

Recommended Posts

Gæst Spilop

Andre der skal med? Jeg drager afsted kl. 7.30, og glæder mig og græmmes også lidt over at skulle efterlade mine hunde, hundefløjten og godbidderne der hjemme. Jeg har det jo egentligt meget godt i lille DK, men håber selvf. på at komme hjem med masser af ny inspriation.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg skal prøve at huske og rapportere. Sidder pt i kbh lufthavn med 4 andre dansker og Iben og Henrik tog afsted i går.

Gad vide om du sidder sammen med dem jeg kender til:-) så godt på fb at Iben og Henrik tog afsted igår:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Nej, men god tur! Det er skønt med ny inspiration, jeg er lige hjemvendt fra en fantastisk 3 dages WOOF konference i England:)

 

Spændende. Link og lad os høre hvad det var om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Gad vide om du sidder sammen med dem jeg kender til:-) så godt på fb at Iben og Henrik tog afsted igår:-)

 

De dansker jeg ved er her, er Johanna A, Kathrine alt. Anja Chr. Iben og Henrik. Og i morgen kommer der en majbrit jeg ikke kender, men håber da der er flere.

 

Og glemte helt Pia Johnsen. Hedde sover jeg på værelse med. Lol.

Link til indlæg
Del på andre sites

De dansker jeg ved er her, er Johanna A, Kathrine alt. Anja Chr. Iben og Henrik. Og i morgen kommer der en majbrit jeg ikke kender, men håber da der er flere.

 

Og glemte helt Pia Johnsen. Hedde sover jeg på værelse med. Lol.

Og søde Cecilie Køste fra Norge er der, fik sms fra hende i morges - åh bare jeg var med
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop

Jeg tror at dagens program står på Ken Ramírez Missteps, Myths og Mantras ( spekulere dog stadig på om Puppy start right med Debbie Martin. Pia siger vi drukner i Ken, og den er jeg lidt med på) kathy Sdao You're in great shape og Ken Ramírez. Exotic animals taught me to be a better dog trainer. Men hvad fanden. Kl er 7.11 og meget kan ændres endnu.

Det bliver en god dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev en interessant dag. Jeg fik især udvidet mit historierepetoire hos Kay Laurence som holdt en Learning Lab med temaet Hang in There, Duration in Moving & Static Behaviors.

Første opgave var at få hundene til at slappe af og ikke kun holde op med at tilbyde en adfærd.

IMG_0121.jpg

Vi nåede desværre ikke videre med de praktiske opgaver :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

En rigtig god morgen. Først Emma Parsons oplevelser med sin sidste hundehvalp. Derefter tog Julie Shaw mig med storm med foredraget Puppies Gone Wrong & Right Again. Hun havde et fantastisk videomateriale og jeg glæder mig allerede til at læse hendes bog, når den udkommer.

Formiddagen sluttede med Ken Ramirez som gennemgik forskellige måder at arbejde med forskellige forstærkere på. Bl.a. hvordan man kunne opbygge en klappen i hænderne i løbet af et par måneder

IMG_0168.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...