Hop til indhold

Allerede en ny løbetid eller......???


Franziska
 Share

Recommended Posts

Maya fylder to her den 17 marts, sidste løbetid startede den 12 oktober 2012 (og det var den 3 løbetid:shock:)

Nu så jeg i går aftes en lille bitte smulle blod i pelsen bagpå hende, tørrede hende med lidt køkkenrulle og fik så en lille bitte klar ret mørkt blod på.

Her til morgen var der så to klatter der hvor hun havde ligget imens jeg var i bad - her så blodet noget frisker ud.

 

Hun er ikke hævet, men det plejer hun heller ikke at være den første uge.

Men jeg er i tvivl, for det jo ikke en gang 5 mdr. siden hun sidst kom i løb :hmm:

 

Umildbart virker hun lidt træt, men vil gerne spise, drikke og lege.

Hun tisser EKSTREMT meget, men man kan mærke at hun virkelig holder igen for ikke at tisse alt på en gang og så vælger hun nøje det næste sted der skal tisse på og så skraver hun til den helt store guldmedalje bagefter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, at hun tager endnu en hurtig løbetid. Sidst vi sås, nævnte jeg det vist..gjorde jeg?...men jeg kan ikke huske hvorfor? Var det noget med en hund, der reagerede på hende? Eller var det bare i forbindelse med pasningen :hmm:

 

Hendes løbetider kommer så ofte, så jeg tror bestemt godt hun kan tage endnu en. Lille Mayamus

 

Jeg ville dog alligevel holde øje med evt betændelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men Franziska, Hvis du bliver det mindste i tvivl, må du finde en dyrlæge der har ultralyd og få hende scannet.Det er meget kort interval og noget unaturligt.Men min Laura havde også som ung meget kort interval og først som 9 årig kom så livmoderbetændelsen , vel pga hormonproblemer. Husk løbetider skal nedskrives så man kan gå tilbage og se intervaller, betyder en del ved dyrlægebehandling og evt forsikring ved operation.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er meget ops. På hende. Og Gun vasker sig en del og mener jeg så en smule blod her til morgen, men hun er ret dygtig til st skjule starten af løbetiden ( med,undtagelse for sidste gang hvor hun blød ret så meget)

 

Hun virker ret normalt og frisk. Hun markere en hel del, men ellers er hun som hun plejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...