Hop til indhold

God morgen!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Hejsa

 

Har lige meldt mig ind, så jeg synes at jeg ville smide en lille hilsen.

 

Har før været medlem af HG, men meldte mig hurtigt ud - virker som om det mere er et TSG eller MKG - hvis I kan gætte hvad det betyder :mrgreen: Har luret lidt på dette forum et stykke tid og tonen virker mere sober - trods ueninger.

 

Nok om det og lidt om mig:

 

Jeg er en +30 Q med stor interesse i hunde - selvfølgelig. Har en lille håndfuld Aussier, som udover at være mine bedste kammerater, forkælede sofagrise og krammedyr også bliver trænet i lydighed, rally, htm og hyrdning. Derudover har jeg undertiden hvalpe.

Læser til biolog (etolog), men er blevet nødsaget til at finde en lønnet job, så studiet trækker desværre lidt i lang drag :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hmm, TSG kunne stå for:Tæske Søde Groupier eller Tykke Silds Gydeplads.

 

MKG kunne stå for: Meget Kvindelige Grinebidere eller Meget Komiske Giraffer,... nej jeg giver op,... fisk?

 

Og velkommen til.:vinken:

 

Hold da ned! Jeg anede ikke du kan være så kreativ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Mine ideer var ikke nær så kreative som ascha's - og bestemt ikke nær så postivie, faktisk er de ret negative - så skal vi ikke næsten lade dem stå ved de kommende forslag.

 

dog et lille hint - m = mudder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Har lige meldt mig ind, så jeg synes at jeg ville smide en lille hilsen.

 

Har før været medlem af HG, men meldte mig hurtigt ud - virker som om det mere er et TSG eller MKG - hvis I kan gætte hvad det betyder :mrgreen: Har luret lidt på dette forum et stykke tid og tonen virker mere sober - trods ueninger.

 

Nok om det og lidt om mig:

 

Jeg er en +30 Q med stor interesse i hunde - selvfølgelig. Har en lille håndfuld Aussier, som udover at være mine bedste kammerater, forkælede sofagrise og krammedyr også bliver trænet i lydighed, rally, htm og hyrdning. Derudover har jeg undertiden hvalpe.

Læser til biolog (etolog), men er blevet nødsaget til at finde en lønnet job, så studiet trækker desværre lidt i lang drag :(

 

Velkommen til :vinken:

 

Så vil jeg gætte på: Tossede Sataniske Gimper eller MudderKastende Grødhoveder - Det er da ikke specielt positivt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

- så skal vi ikke næsten lade dem stå ved de kommende forslag.

 

Uha uha, du kender vist ikke os herinde. Vi er p.... nysgerrige (især Aslan, undskyld :oops::lol:), så du får svært ved at holde det hemmeligt. Du kan ovenikøbet risikere at der kommer en afstemning om det. :blink:

 

......(og hvad var det så lige en forkortelse for?). Du kan bare hviske det til mig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha uha, du kender vist ikke os herinde. Vi er p.... nysgerrige (især Aslan, undskyld :oops::lol:), så du får svært ved at holde det hemmeligt. Du kan ovenikøbet risikere at der kommer en afstemning om det. :blink:

 

......(og hvad var det så lige en forkortelse for?). Du kan bare hviske det til mig. :mrgreen:

 

 

 

Ja, den er god med dig c001.gif Hvad så med resten af os..... Vi er da garanteret flere som gerne vil vide det.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

ja ja ja nu kommer jeg - og jeg iler ... næsten :-D

 

Har desværre ikke tid til at sidde foran computeren hver dag - så undskyld for sinkelsen

 

TSG = total syrmuler galleri

MKG = mudderkaster galleri

 

Sagde jo, ikke særlig positivt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja ja ja nu kommer jeg - og jeg iler ... næsten :-D

 

Har desværre ikke tid til at sidde foran computeren hver dag - så undskyld for sinkelsen

 

TSG = total syrmuler galleri

MKG = mudderkaster galleri

 

Sagde jo, ikke særlig positivt :mrgreen:

 

Tak for det du. Min hjerne har godt nok arbejdet hårdt for at finde frem til hvad der lå i disse forkortelser.e055.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

ja ja ja nu kommer jeg - og jeg iler ... næsten :-D

 

Har desværre ikke tid til at sidde foran computeren hver dag - så undskyld for sinkelsen

 

TSG = total syrmuler galleri

MKG = mudderkaster galleri

 

Sagde jo, ikke særlig positivt :mrgreen:

 

 

Og at dømme efter din første tråd du har deltaget i, så har du jo allerede fået ret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...