Hop til indhold

Til jer der fodrer med Essential


Siri
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Øhh - nu er jeg så hoppet med på vognen :oops:

Var jo lidt i tvivl - men har nu smidt Charlie og Oscar over på Older varianten - den er kanon god, dufter skønt af natur og indtil nu er alt i orden både den ene som den anden vej. Darwin får den som godbidder - Mums :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg er super glad for, at vi vandt den sæk foder - For ellers havde jeg nok aldrig prøvet det.

 

Men Yoda fungere simpelthen så godt på det.

 

Pelsen er allerede ved at blive pænere og mere lækker.

Han havde tendens til en smule tør hud før, men det er helt væk allerede.

Afføringen er minimal og fast.

Han kan holde vægten på mindre foder.

Tidligere lugtede han ofte lidt ud af munden, men det gør han ikke længere.

Energiniveauet virker rigtig fint og han er madglad, men ikke hysterisk skrup-sulten.

 

Og så synes han det er lækkert - Men han æder så også alt :lol:

 

 

Så han trives virkelig godt på det og vi fortsætter helt sikkert på det når engang vi er igennem den sæk vi har vundet.

Overvejer endda at prøve at køre Bamse og Kaia over på det også, for jeg er virkelig begejstret for den forskel jeg har set hos Yoda. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er super glad for, at vi vandt den sæk foder - For ellers havde jeg nok aldrig prøvet det.

 

Men Yoda fungere simpelthen så godt på det.

 

Pelsen er allerede ved at blive pænere og mere lækker.

Han havde tendens til en smule tør hud før, men det er helt væk allerede.

Afføringen er minimal og fast.

Han kan holde vægten på mindre foder.

Tidligere lugtede han ofte lidt ud af munden, men det gør han ikke længere.

Energiniveauet virker rigtig fint og han er madglad, men ikke hysterisk skrup-sulten.

 

Og så synes han det er lækkert - Men han æder så også alt :lol:

 

 

Så han trives virkelig godt på det og vi fortsætter helt sikkert på det når engang vi er igennem den sæk vi har vundet.

Overvejer endda at prøve at køre Bamse og Kaia over på det også, for jeg er virkelig begejstret for den forskel jeg har set hos Yoda. :5up:

 

Hvilken variant har du fået?

 

Jeg fik endelig indløst min rabatkode forleden, og der dukkede en sæk Nautical og en foderspand i går. Låget på spanden er så allerede gået i stedet, men det går nok. Jeg er virkelig spændt på at starte tøserne op på det. Jeg skal bare liiiige finde ud af om de skal æde de ca. 35 kilo vi har stående i forvejen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvilken variant har du fået?

 

Jeg fik endelig indløst min rabatkode forleden, og der dukkede en sæk Nautical og en foderspand i går. Låget på spanden er så allerede gået i stedet, men det går nok. Jeg er virkelig spændt på at starte tøserne op på det. Jeg skal bare liiiige finde ud af om de skal æde de ca. 35 kilo vi har stående i forvejen :genert:

 

Jeg valgte hvalpefoderet.

 

Yoda er jo kun lige snart 1 år (om 1½ uge, men hvem holder styr på den slags :engel:), så synes godt han måtte få lidt længere tid på hvalpefoder, da han ikke er helt "sat" endnu.

 

Men derefter kommer han over på stamina og de to andre ryger nok på contour eller nautical.

 

Men 35 kg. foder :shock:

Det er også næsten rigeligt at smide ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

 

Vi afholder d. 9. april et foredrag med skaberen af Essential foderet, Christian Degner-Elsner. Måske er det noget for Jer der har deltaget i denne tråd?

 

Der vil blive gode muligheder for at diskutere netop positive og negative ting ved Essenial og alt andet ernæring for hunde. Alle indtægter ved foredraget doneres til Hundens Tarvs arbejde, som mød op og støt en god sag og få en masse god information proppet ind i hovedet. Læs mere her:

 

Foredrag med CHRISTIAN DEGNER-ELSNER

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

 

Vi afholder d. 9. april et foredrag med skaberen af Essential foderet, Christian Degner-Elsner. Måske er det noget for Jer der har deltaget i denne tråd?

 

Der vil blive gode muligheder for at diskutere netop positive og negative ting ved Essenial og alt andet ernæring for hunde. Alle indtægter ved foredraget doneres til Hundens Tarvs arbejde, som mød op og støt en god sag og få en masse god information proppet ind i hovedet. Læs mere her:

 

Foredrag med CHRISTIAN DEGNER-ELSNER

 

;-)

 

https://mypetsdk.clients.ubivox.com/newsletter/83883/30870803/7083567/

 

 

Måske nogle kunne være interesserede i sådan en aften :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...