Hop til indhold

Omplaceringshund søges :-)


Linda
 Share

Recommended Posts

Ja ikke til mig men til en bekendt :-)

 

En ældre meget aktiv dame som søger en god ven og følgesven.

 

Hunden må gerne være i den middelstor/store ende tænker jeg og skal være nogenlunde lydig og kunne lidt børn.

Den vil komme på mange lange ture og leve et aktivt liv men skal også kunne trives ved rolige dage.

 

Så hvis i kender en som skal af med deres gode dejlige rolige hund så sig til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Anina

Ja ikke til mig men til en bekendt :-)

 

En ældre meget aktiv dame som søger en god ven og følgesven.

 

Hunden må gerne være i den middelstor/store ende tænker jeg og skal være nogenlunde lydig og kunne lidt børn.

Den vil komme på mange lange ture og leve et aktivt liv men skal også kunne trives ved rolige dage.

 

Så hvis i kender en som skal af med deres gode dejlige rolige hund så sig til :mrgreen:

 

 

Hej jeg har en sød islandske fårehunde der søger et nyt hjem da den ikke kan med min han hund efter hun er blivet voksen..

 

Hun er børne venlig og glad gør når hun er meget glad og når hun bliver bange det ligger til den race..hun vil elske lange gå ture og vil være en dejlig ven til en ælder dame. Hun er 3 år send mig en mail på [email protected] vis hun er interesseret og så kan jeg sende billeder osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jonna

Hej

jeg skal af med mine hunde da mine børn har udviklet en voldsom allergi med nedsat lungefunktion. Jeg har Laika , en blanding af en spansk spids og islandsk fårehund. Hunner meget børnevenlig, har selv 3 og 2 små nevøer, Laika er utrolig kærlig og meget aktiv på den gode måde, vil ha det perfekt med selskab af en ældre dame, der er hjemme hele tiden. Laika kan sagtens være alene hjemme, ødelægger ikke noget.. Spørg endelig hvis du vil vide mere. Hun får hundeliv, skåle, sele, legetøj m.m. Med

vh jonna

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...

Hejsa

 

Min venindes forældre skal grundet sygdom, af med deres golden retriever han på knap 5 år.. Han kan med alle andre hunde, er føjelig, kærlig og ubeskrivelig kælen, fælder - som alle golden gør - er alment lydig og trækker ikke i snoren på gåturene. Han er helt igennem fantastisk, fri for sygdomme, har ikke et stort aktivitets niveau, med stamtavle mm.

 

Hilsen herfra, Nanna

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Min venindes forældre skal grundet sygdom, af med deres golden retriever han på knap 5 år.. Han kan med alle andre hunde, er føjelig, kærlig og ubeskrivelig kælen, fælder - som alle golden gør - er alment lydig og trækker ikke i snoren på gåturene. Han er helt igennem fantastisk, fri for sygdomme, har ikke et stort aktivitets niveau, med stamtavle mm.

 

Hilsen herfra, Nanna

 

Hej fjorbak, tråden du skriver i er desværre et år gammel. Så dem der søgte en hund har nok fundet den. Jeg synes du skal oprette en my tråd her i omplaceringsforummet evt. Med billeder af hunden. Der er et stort netværk af hundefolk herinde, det kunne jo være der var nogle der kendte nogen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...