Hop til indhold

Hundetræning


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Tak for link LL, jeg kunne ikke se det i går pga. arbejde.

 

Ét eller andet sted er det jo ligegyldigt hvad vi synes om tv-udsendelsen, det vigtige er jo hvad den pågældende klub og dens medlemmer synes, og ikke mindst de hundeførere der "ikke har set lyset" (dvs. dem der ikke har opdaget de nye, positive træningsmetoder). Og jeg vil da håbe at det gi'r dem noget at tænke over, at man mener at det evt. er en dyreværnssag..? Og den optimale udkomst af hele sagen ville IMO være hvis klubben kom i kontakt med Spilop, som jeg synes har en virkelig fin indgangsvinkel til det hele. :5up:

 

Ja, det er en jo udvikling som andre grene af hundeverdenen har været igennem og nu skal jagtforeningerne igennem samme proces og som jeg også skrev i A&I så tager det jo tid at ændre i nogle foreninger er det jo flere generationers måder der står til at ændres...

jeg gør mit der hvor jeg kan selvom det slet ikke står mål med hvad spilop gør :hjerte:

 

 

 

jeg glæder mig til at se noget officielt fra jægerforbundet, jeg ved jo at de har gang i kurser til deres instruktører i de "nye metoder" så er spændt på om de kommer med deres mening om Egtved og hvad den bliver :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det er en jo udvikling som andre grene af hundeverdenen har været igennem og nu skal jagtforeningerne igennem samme proces og som jeg også skrev i A&I så tager det jo tid at ændre i nogle foreninger er det jo flere generationers måder der står til at ændres...

jeg gør mit der hvor jeg kan selvom det slet ikke står mål med hvad spilop gør :hjerte:

 

 

 

jeg glæder mig til at se noget officielt fra jægerforbundet, jeg ved jo at de har gang i kurser til deres instruktører i de "nye metoder" så er spændt på om de kommer med deres mening om Egtved og hvad den bliver :hmm:

Ja, det ville være rigtig spændende at høre hvad de siger om sagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...