Hop til indhold

Hvad hedder denne del?


Potemis
 Share

Recommended Posts

Ja, nu har Cookie igen igen givet anledning til søvnløse nætter og spekulation.

Kæresten hittede en lille rund "knude"dims på hendes ene ben og selvom jeg egentlig også synes jeg kan mærke en på nøjagtigt samme sted på det andet ben, så vil jeg lige høre..

Hvis der nu sidder en og griner højt fordi den lille dims skal være der, så sig lige til...

Men ellers:

Hvad kalder man dette stykke? Jeg har tegnet en rød dut, der hvor dimsen ca. sidder.. Er det skulderen eller overarmen? (ja, jeg kan godt lide at kunne være præcis når jeg ringer til dyrlægen)

Jeg fandt en tegning på nettet, en svensk vist hvor området hedder "axelled", men hvad hedder det på dansk?

hundens anatomi kropp2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Knuden blev tjekket, 3 små prøver blev taget. Dyrlægen kiggede selv på den ene, men kunne ikke lige hitte ud af hvad det mon var. Så for den beskedne sum af "4-500 kr" sender hun prøven ind til laboratoriet. Vi får besked om en uges tid, skal nok opdatere.

Mht. Hendes grynten lå problemet nok i overvægten. Vi har forgæves kørt acanas light and fit i 2 mdr og hun havde taget 100 g på..

Så nu prøver vi Hills r/d foder selvom jeg ikke er helt vild med hills.. og damen ved skranken som ikke kendte til acana, som ikke vidste hvad "biprodukter" var (jamen det er med kylling jo!) Og som gnavent spurgte om jeg var ernæringsekspert da jeg spurgte ind til næringsindholdet, gjorde såmænd heller ikke meget for at øge min tryghed ved at købe foder hos dyrlægen.

Men som jeg har læst i en anden tråd herinde, hellere noget skodmad til hun har tabt sig, og så stille og roligt tilbage til acanas light foder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...