Gæst ziggys mor Skrevet April 23, 2013 Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Hej alle. Ved ikke lige hvor jeg skal placere denne tråd. Men vil hører om der er nogle der kan anbefale et lækkert sted, at tage på udflugt, selvfølgelig med vovsen og en lækker madpakke. Og helst i Midtjylland, eller inden for rimeligt køre tid fra Randers?? Mangler lidt inspiration, i stedet for, at det bliver det samme sted hver gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Djursland? Fjellerup er skønt! Lækker strand:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Er det til at gå en tur der?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Ja, der er både strand og eng. Og en lille by med ishus og en god fiskemand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimas Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Ebletoft hundeskov er også fantastisk hvis du er til sådanne. Ellers Mollerup skov i Risskov - dog ikke mulighed for spisning på legepladsen, da hundene går på bordene Fjellerup strand har mega lækker is og rigtig dejlige strande. Alle hundeskove i Danmark - find en hundeskov tæt på dig - min bibel til at finde steder hvor man ved at hunde er velkommen og man ikke rigtig møder hundehadere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Hvis du kører ud af Gl. Viborgvej og igennem Ålum, så kommer du til en dejlig stor skov, den ligger på højre siden, der er gode muligheder for parkering. Kan se du også bor i Randers, måske du har lyst til at mødes til en gåtur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Mols bjerge... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Tak for alle de gode bud, nu er det jo bare at vælge. OG ja gryn, jeg bor i Randers. Vi kan godt mødes til en gå tur, hvis din hund er god til hvalpe. Har en lille havanais på 4 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Tak for alle de gode bud, nu er det jo bare at vælge. OG ja gryn, jeg bor i Randers. Vi kan godt mødes til en gå tur, hvis din hund er god til hvalpe. Har en lille havanais på 4 mdr. Regner med vi har dem i snor, så kan vi se om de gider hinanden. Tror det går, han er jo ikke ret stor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Jamen det kan vi da godt finde ud af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Jamen det kan vi da godt finde ud af. Jeg bor i NØ, hvad med dig? Har bil, så kan godt køre hvis det er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Jeg vil klart anbefale skoven ude ved Fussingø. Der er virkelig smukt derude Ved ikke om det er til at spise derude dog :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Vi kommer meget ude i Fussing, så det var for at prøve noget nyt. Gryn jeg bor i nv men har også bil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Vi kommer meget ude i Fussing, så det var for at prøve noget nyt. Gryn jeg bor i nv men har også bil. Okay, så har du også prøvet hundeskoven her i byen, tænker jeg? For så vil jeg da anbefale dig at kigge på den side, der blev linket til tidligere og finde hundeskovene derigennem Og så er vi også friske på en gåtur, hvis din hund skal møde en labrador Foretrækker dog også, at det bliver i snor. Ikke fordi han gør noget, han plejer at være super til hvalpe. Men han er jo noget større og ville være ked af, hvis han kom til at jokke på din hund eller sådan noget, hvis legen bliver for vild. Du kan bare sige til, hvis du skulle få lyst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Therese er det nordre fælled du mener?? Det er rigtig lækkert der oppe, men kommer der helst ikke med hund, har prøvet alt for mange gange, at folk med store hunde ikke har haft styr på dem. Både mine forældres hund, svigerforældre og egen hund, er blevet overfaldet der oppe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Therese er det nordre fælled du mener?? Det er rigtig lækkert der oppe, men kommer der helst ikke med hund, har prøvet alt for mange gange, at folk med store hunde ikke har haft styr på dem. Både mine forældres hund, svigerforældre og egen hund, er blevet overfaldet der oppe. Ja, det er så... Har aldrig oplevet at Bobo er blevet overfaldet der, men forstår dig godt med de oplevelser I har haft deroppe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret April 25, 2013 Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 uhh ja fussingsø står vist på min og Sammys næste tur liste Hun siger der er skønt derude, som du også gør T. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hesselballe Besvaret April 26, 2013 Rapporter Share Besvaret April 26, 2013 Ja - der er altid skønt. Mols bjerge... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts