Hop til indhold

hunde tur i jylland

Gæst ziggys mor
 Share

Recommended Posts

Gæst ziggys mor

Hej alle.

Ved ikke lige hvor jeg skal placere denne tråd.

Men vil hører om der er nogle der kan anbefale et lækkert sted, at tage på udflugt, selvfølgelig med vovsen og en lækker madpakke. Og helst i Midtjylland, eller inden for rimeligt køre tid fra Randers??

Mangler lidt inspiration, i stedet for, at det bliver det samme sted hver gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ebletoft hundeskov er også fantastisk hvis du er til sådanne. Ellers Mollerup skov i Risskov - dog ikke mulighed for spisning på legepladsen, da hundene går på bordene :)

Fjellerup strand har mega lækker is :) og rigtig dejlige strande.

Alle hundeskove i Danmark - find en hundeskov tæt på dig - min bibel til at finde steder hvor man ved at hunde er velkommen og man ikke rigtig møder hundehadere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Tak for alle de gode bud, nu er det jo bare at vælge.

OG ja gryn, jeg bor i Randers. Vi kan godt mødes til en gå tur, hvis din hund er god til hvalpe. Har en lille havanais på 4 mdr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle de gode bud, nu er det jo bare at vælge.

OG ja gryn, jeg bor i Randers. Vi kan godt mødes til en gå tur, hvis din hund er god til hvalpe. Har en lille havanais på 4 mdr.

Regner med vi har dem i snor, så kan vi se om de gider hinanden. Tror det går, han er jo ikke ret stor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer meget ude i Fussing, så det var for at prøve noget nyt.

Gryn jeg bor i nv men har også bil.

Okay, så har du også prøvet hundeskoven her i byen, tænker jeg? For så vil jeg da anbefale dig at kigge på den side, der blev linket til tidligere og finde hundeskovene derigennem :-)

Og så er vi også friske på en gåtur, hvis din hund skal møde en labrador ;-) Foretrækker dog også, at det bliver i snor. Ikke fordi han gør noget, han plejer at være super til hvalpe. Men han er jo noget større og ville være ked af, hvis han kom til at jokke på din hund eller sådan noget, hvis legen bliver for vild.

Du kan bare sige til, hvis du skulle få lyst :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Therese er det nordre fælled du mener?? Det er rigtig lækkert der oppe, men kommer der helst ikke med hund, har prøvet alt for mange gange, at folk med store hunde ikke har haft styr på dem. Både mine forældres hund, svigerforældre og egen hund, er blevet overfaldet der oppe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Therese er det nordre fælled du mener?? Det er rigtig lækkert der oppe, men kommer der helst ikke med hund, har prøvet alt for mange gange, at folk med store hunde ikke har haft styr på dem. Både mine forældres hund, svigerforældre og egen hund, er blevet overfaldet der oppe.

Ja, det er så... Har aldrig oplevet at Bobo er blevet overfaldet der, men forstår dig godt med de oplevelser I har haft deroppe

Link til indlæg
Del på andre sites