Hop til indhold

Den første gang...


Louise_J
 Share

Recommended Posts

I morgen skal vi klippe Lulu for første gang. Er simpelthen så spændt på om vi kan finde ud af det. Kæresten er totalt afslappet omkring det, og mener at det er da bare piece of cake. Som sædvanlig er jeg lidt mere bekymret for resultatet ;-)

 

 

Apropos frisuren, hvor er det bare mærkeligt at så mange synes det er synd for Lulu at hun er løveklippet! At folk måske synes det er grimt, er deres egen sag. Men synd ligefrem? Sært :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst 3drengemor

Kam tydelig huske første gang jeg selv satte maskinen i pelsen på Zorro, puha, jeg var også bekymret. Men det gik og øvelse gør mester. Da vi fik Zorro skulle han helt sikkert hvalpeklippes, den der bar røv var vi ikke meget for, MEN han er bare så lækker i løveklip, kunne ikke finde på andet nu. Det paser på en eller anden måde så godt til ham. Pøj, pøj med klipningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha den hører jeg heletiden..Aj hvor er det synd! Hvor er den grim!

Men hvem godter sig når de andre kæmper med filter på bagbenene? eller lort i lange baner der hænger i? :mrgreen:

 

Hvis hvalpekunden får en løveklippet hvalp er det tæt på 90 % der bibeholder klippet..

99 % af hvalpene der rejser herfra er løveklippede.

Jeg klipper hvalpene når de er 4 uger gamle.

Lige nu har jeg en kunde med 2 hunde på 5 og 1 år... De skal løveklippes nu. MAnden har forsøgt overtalelse de sidste 5 år, og nu er det lykkedes :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...