Hop til indhold

Min lille løvepige Rigmor


MissLøven
 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak tak :-D

 

Det går rigtig godt. Hun er så dygtig og hat taget hele flytningen så flot. Hun er en sej lille en.

 

Nærmest renlig. Hun ved godt at man tisser udenfor. Der har været et enkelt uheld, hvor hun sked indenfor (Det var vidst også mest, fordi jeg var for langsom :lol:). Men ellers gør intet.

 

Hun sover igennem om natten.

I dag vågnede vi kl. 6. Vi gik ned, hvor hun lavede både nummer 1 og 2. Op med os igen, hvor vi lagde os ind på sofaen. Vi tog begge en lille lur, jeg en på 2 timer, Rigmor en på 3 timer :-D.

Siden har vi haft min søster på besøg og leget nede på græsset. Og nu er hun gået kold igen, her på sofaen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigmor og jeg har haft en rigtig slap af dag. Vi har også en kommende uge, med masser af aftaler :-)

Vi skulle dog lige hjem forbi min mor, som ikke bor så langt fra mig, for at hente min cykel. Og kan nu konstatere, at hun også er dygtig til at sidde i cykelkurven :mrgreen:

 

Hun er generelt bare Så dygtig og en virkelig let lille hvalp. Hun sover igennem om natten. Vi har ingen uheld indenfor. Det er meget tydeligt, at hun godt ved at man tisser og skider udenfor. Hun har endda bestemte steder, at gøre begge dele :lol:

Vi har desuden både i går og i dag øvet lidt alene hjemme. Og vi er nu kommet op på 5 min. :klap:

 

Og lige et par billeder af verden sødeste og dejligste Rigmor

 

image.jpg

image kopi.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gaab.. Rigmor vågnede kl. 5.20 i morges. Det nægtede jeg altså :lol: Så vi lagde os til at sove igen. Vi fik da også 1 1/2 time mere. Dejligt!

 

Skulle til lægen i dag, så hun skulle lige passes i den halve time! Som alt andet klarede hun jo også det super flot :-D Hun gør det virkelig let at have hvalp.

Vi var derefter lige et smut på apoteket, hvor hun da også fik charmeret sig ind på flere.

 

Lidt billeder fra i dag

 

IMG_0002.jpg

IMG_0009.jpg

IMG_0007.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gaab.. Rigmor vågnede kl. 5.20 i morges. Det nægtede jeg altså :lol: Så vi lagde os til at sove igen. Vi fik da også 1 1/2 time mere. Dejligt!

 

Skulle til lægen i dag, så hun skulle lige passes i den halve time! Som alt andet klarede hun jo også det super flot :-D Hun gør det virkelig let at have hvalp.

Vi var derefter lige et smut på apoteket, hvor hun da også fik charmeret sig ind på flere.

 

Lidt billeder fra i dag

 

[ATTACH=CONFIG]110556[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]110557[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]110558[/ATTACH]

 

 

Ej, hvor er hun sød! Puha :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst NickLou

Åååårh Rigmor...... Bedste navn ever!! :lun: Altid villet have en datter der skulle hedde det, men da jeg ikke kan få børn har jeg altid gerne villet give min hvalp det navn... Men kæresten trampede og sagde hårdnakket at han nægtede at stå i parken og råbe Rigmor efter en lille langhåret hund med evt sløjfe i håret :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...