anne-lise hansen Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Jeg har lige læst en artikel i juni-nr af TN om Weigthpull som genoptræning / sport er der nogen af jer herinde der kender eller evt dyrker det ? det lyder interessant synes jeg . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2013 Kender ikke så meget til det, men der er da nogen herhjemme der dyrker det. Der er f.eks. dem her: weightpulldanmark.com/home Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2013 Hundefar herinde, gør det også med ihvertfald Pablo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2013 Ja, det er rigtigt... Og hans veninde, som vist også er herinde... Kan bare ikke huske hvad hun hedder, så det hjælper selvfølgelig ikke meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2013 Sarah, som hedder Sarafia herinde, tror jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2013 Var lige inde at snage og med lidt held er det hende her :blink: Vis profil: sarafia - Hunde Forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2013 Sarah, som hedder Zarafina herinde, tror jeg. Så fandt jeg nok den rigtige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts