anne-lise hansen Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Der kommer en udseendelse om Hunde i krig kl 0.20 på DR K Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Det er genudsendelse nr. 17 eller deromkring, men den er OK god :5up: Også lidt sørgelig, derfor har jeg ikke lige brug for at se den igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Gud, jeg troede det var en eller anden livsvigtig information:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Gud, jeg troede det var en eller anden livsvigtig information:hmm: :hmm:Måske at hunde uden tanke på egen sikkerhed, vil beskytte det menneske de er knyttet til....men om budskabet er livsvigtigt, afhænger vel af situationen menneske og hund er ude i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Så det her den anden dag.. Virkelig flot og rørende dokumentar, og ja... Man får lidt våde øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Frem med servietterne...godt program :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juni 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2013 Det er genudsendelse nr. 17 eller deromkring, men den er OK god :5up:Også lidt sørgelig, derfor har jeg ikke lige brug for at se den igen jeg var ikke klar over det var en genudsendelse - følger ikke rigtig med i tvprogrammer..... men ok udsendelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts