Hop til indhold

Luna pral


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Ja jeg er da vist nød til at lave en tråd hvor jeg kan smide alt mit pral ;)

 

Nu er der snart gået to døgn uden uheld inde og hun vækker os gerne om natten hvis hun skal ud, PERFEKT!!

 

Alene hjemmetræningen er noget svære at at træne, for den lille kulstift er da totalt ligeglad med jeg går fra hende. Om det er wc, vasketøjet, udenfor eller lign så løfter hun ikke et øre. Faktisk kommer jeg altid tilbage til en hund der snork sover ligemeget om jeg er væk 1 eller 10 minutter*GG*

Så næste uge går jeg mig nogle lidt længere ture og ser om der stadig er ligegyldigthed fra Lunas side. Hun har aldrig sagt så meget som et piv når vi går. Nogle gange sover hun lige foran døren,men ok så kan vi heller ikke komme hjem uden hun opdager det:hjerte:

 

Efter vi er begyndt at smide noget af hendes mad på græsset får hun brugt en dejlig masse energi og imens hun søger kommer hun nogle gange hen og får nys - kære lille kræ.

 

I går var vi til sankt hans og det tog hun i stiv arm.

Ja faktisk faldt hun i så tung søvn da vi var ude ved bålet at manden måtte løfte hende sovende ind*GG* Ja ikke engang de hyl og brag de havde sat i heksen reagerede hun på.

 

Jeg har aldrig oplevet så fantastisk en hvalp, hendes hovede er altså helt unikt og jeg har oplevet min del af hunde :)

 

Men bare rolig, nu er tråden lavet, så der skal nok komme meget mere pral ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var Luna med til ridning og selv det tog hun i stiv arm :)

Hun mødte tre fremmede hunde og opførte sig perfekt.

Da ridning var slut løftede jeg hende op og hun fik lov at hilse på den hest knægten rider på..... ihh hvor blev hun fjollet, men stadig sød og fornuftig.

Da vi kørte hjem var hun så træt at hun ikke engang opdagede at vi kørte på den beton vej som hun tidligere ikke var så vild med ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

jaaa navnet er perfekt ;)

 

I dag skal Luna med på besøg hos nogle unge autister.

Jeg havde aldrig troet at min hund skulle med alverdens steder hen, men det er en fornøjelse at give hende de her oplevelser og hun nyder det virkelig.

Jeg håber at både hund og jeg lærer en masse af det, i dag skal vi udnytte deres skov og måske træne lidt mere indkald og så skal der bare brændes krudt af :)

Ja og så skal hun også dele lidt kærlighed og bid ud til de unge, de glæder sig til at hilse på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

jaaa navnet er perfekt ;)

 

I dag skal Luna med på besøg hos nogle unge autister.

Jeg havde aldrig troet at min hund skulle med alverdens steder hen, men det er en fornøjelse at give hende de her oplevelser og hun nyder det virkelig.

Jeg håber at både hund og jeg lærer en masse af det, i dag skal vi udnytte deres skov og måske træne lidt mere indkald og så skal der bare brændes krudt af :)

Ja og så skal hun også dele lidt kærlighed og bid ud til de unge, de glæder sig til at hilse på hende.

De unge må glæde sig helt vildt :lun:

I skal nok få en dejlig dag :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag var vi nød til at bede min mor passe Luna da knægten skulle på tandlægehøjskolen i århus

Så ned med det lille kræ og inden for kort tid fik vi et billede af den lille hund i en meget stor hundkurv, hun havde da jaget den gamle labber ud af kurven*GG*

Da vi kom hjem kunne vi tydeligt se at mor intet havde nået og jeg tror næsten hun har prøvet på at klø luna skaldet ;) De har virkelig hygget.

 

Det er en fornøjelse at hun er så let og tilpas

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Luna er stadig så fantastisk en dejlig hund.

Hun kan sagtens være alene (med den gamle ) i over 2 timer.

Uheld er efterhånden meget begrænset og hun elsker at gumle i vores hænder, men bider slet ikke så voldsom som før.

Hun tager stadig ALT i stiv pote og elsker at komme ud i vernde.

Hun er ikke en hund der opsøger fremmede konstant - den gamle er sådan en der mener at alle med to hænder skal klø hende konstant.

Den lille hilser på gæster og vil gerne kløes, men så går hun og når så hun trænger til at blive nusset så opsøger hun os. Folk taber kæben totalt over at hun er så afslappet.

 

Hun elsker at arbejde og det er ene bitte små ting der arbejdes med og alt går perfekt :)

 

Hun elsker gamle sassy så højt at hun er kommet til at gumle lidt hul i dobbelthagen på hende, men det er ved at blive fikset og vi minder luna på ikke at gumle så meget når de hygger ;)

 

lunasassy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

rejseluna.jpg

Bandit Luna mener at der er tid til at rejse ;(

Hun sover stadig ikke hele natten men vækker gerne hr mand en gang eller to for at komme ud og tisse. Heldigvis er hun hurtig til det og hurtigt i seng igen. Meeeen den unge dame har ikke læst at hvalpe sover meget ;)

Snart er hvalpetræningen slut og hun elsker at være afsted og både hende og hr mand lærer noget nyt hver gang.

Hun lærer hurtigt visse ting meeeen andre ting giver hun sig god tid med ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da så lige mund hvor er jeg stolt.

Min skønne mand som aldrig har arbejdet med hunde og min smukke lille Luna bebs har lige været til prøve på hvalpeholdet.

De fik 67 point ud af 70 mulige og fik dermed en flot anden plads :)

Jeg er bare SÅ stolt af dem.

De har vundet hjemmebagte hundekiks til begge piger, en oppustelig vandskål og en lille flaske hvalpeshampoo :)

 

For søren hvor er de altså bare seje!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
[ATTACH=CONFIG]113734[/ATTACH]

Billedet er mørkt meeeeeen Luna er blevet fejret og hygget om :)

Det var MEGET svært at holde to sultne labber fra deres kager, så billederne blev enten mørke eller sløret ;)

Hele et halvt år er lille Luna nu

 

Tillykke med det halve år til Luna :lun:...og det er lige før, at det kommer ind under dyremishandling det der, Pivpiv :lol:...at sætte noget der kan spises foran en lab og så må den ikke røre det før, der er taget billed :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...