Hop til indhold

Robin søger nyt hjem


Gæst S'eren
 Share

Recommended Posts

Gæst S'eren

Det er både med grædende hjerte og alligevel glæde jeg har fået lov at lave denne annonce.

 

Robin - Nova Scotia Duck tolling retriever (toller)

Søger nyt hjem asap.

 

Han er en snart fire-årig ikke kastreret herre. (u. stamtavle)

Han er en pleaser som elsker at arbejde for den rette motivation.

Er trænet op i PH af mig og har gået kort til agility, hvilket han elskede! hans yndlings forhindringer er balance og slalom:blink:

Han er dameglad, men strejfer ikke. til dagligt har han gået i en ikke indhegnet have i silkeborg midtby, og aldrig har han nærmet sig vejen (selv ikke pga. katte), som han glædeligt jager i haven.

 

Han er kanon god til at være alene hjemme, så tvivler på det bliver et problem i det nye hjem.

 

Han ville være alletiders besøgshund, da den bedste ting i verden er at sidde og blive nusset i timevis.

 

Kan alle de basale ting som plads, sit, dæk, dreje rundt (begge veje), halse (kun på kommando, ellers er han en lydløs hund), springe over og op på anviste ting osv.

Og så går han pænt i snor.

 

Elsker lange svømmeture og apportering

 

Er ikke trænet til jagt.

 

Om han kan med katte indendørs vides ikke, men han har fint levet med 40 rotter kravlende rundt i sofaen.

Der er selvfølgelig også et par mindre gode ting.

 

Han er overvægtig, blevet en smule passiv det sidste år pga. understimulering (ser dog glimt i øjet så snart jeg får sneget mig til lidt træning med ham)

 

Er ikke glad for fremmede hanhunde, dog accepterer han nogle men er stadig dominerende.

 

 

Søger et hjem til ham som kan give ham alt det en brugshund har brug for, og som har kærlighed og nus at dele ud af.

Et hjem hvor han ikke bliver sendt i kurven hver gang han opsøger kontakt.

Et hjem hvor han ikke bliver overset, glemt og hvor han ikke skal være længere alene hjemme end 8 timer.

Han er desværre vandt til 12.

 

 

Befinder sig pt. på fyn, og skal højst sandsynlig også hentes der.

 

Prisen på ham ved jeg ikke hvad er..

min lillebror har optimistisk oprettet en annonce på ham på gog, hvor han vil have 10k for ham.

Han forstår ikke helt at det nok ikke er realistisk.

 

29104_389747226550_3093553_n.jpg228476_10150164122791551_6831410_n.jpg40085_417789016550_6136206_n.jpg9235_150931156550_4289775_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst S'eren

Så har Robin nyt hjem fra i morgen :banan:

 

Hos en dame som i forvejen er ven af familien, tidligere medejer af hans forældre og med udsigt til han skal trænes til jagt.

 

:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Robin nyt hjem fra i morgen :banan:

 

Hos en dame som i forvejen er ven af familien' date=' tidligere medejer af hans forældre og med udsigt til han skal trænes til jagt.

 

:banan:[/quote']

 

Det lyder da perfekt - når det nu skal være :banan: Så kan du måske endda besøge ham, og følge lidt med i, hvordan det går med ham? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...