Hop til indhold

Hvalp napper


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Hvad er jeres bedste fif når hvalpen på 11-12 uger napper?

Altså den der gumlen når man bare hygger og har kontakt.

Fingre og arme er godt røde og prikket - men for søren det er jo hygge og kærlighed.

Nogle gange virker det at tage legetovet og putte mellem bisserne i stedet, meeeen det er jo ikke altid der er i nærheden ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer egentlig bare at stikke hele hånden ind i munden og klø dem i ganen eller pille dem på tungen og så holder jeg med et par fingrer lige bag ved hjørnetænderne lissom en krog. Nogle virker som om de tænker, aaarh det var sgu da ikke det jeg havde tænkt mig og finder så en anden aktivitet, andre synes det er hyggeligt at ligge og trække krog og de får så styret deres lyst mens mine fingrer befinder sig der hvor der ingen tænder er, så ingen problemer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer egentlig bare at stikke hele hånden ind i munden og klø dem i ganen eller pille dem på tungen og så holder jeg med et par fingrer lige bag ved hjørnetænderne lissom en krog. Nogle virker som om de tænker, aaarh det var sgu da ikke det jeg havde tænkt mig og finder så en anden aktivitet, andre synes det er hyggeligt at ligge og trække krog og de får så styret deres lyst mens mine fingrer befinder sig der hvor der ingen tænder er, så ingen problemer :-)

Bruger det samme trick herhjemme, men nu har vi også nogle hunde, hvor hele underarmen næsten kan forsvinde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores lille Bruno bed også som bare pokker:cry: , da han var i den alder, og vi ledte højt og lavt efter gode råd. Det hjalp en smule at gå, når han begyndte at bide, men nogle gang fulgte han også bare med og bed i vores bukseben. En ting, som virkede lidt bedre var at give ham noget at bide i. Blandt andet gav vi ham okseører.

 

Desværre holdt bideriet ikke op, før han havde skiftet tænder, og da var han næsten et halvt år. Han bider stadigvæk en lille smule, men det er ingenting i forhold til, hvad han gjorde før, og nu han har skiftet tænder gør det ikke så ondt mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...