Hop til indhold

Agilty udstyr.


Gittemus
 Share

Recommended Posts

overvejer at købe lidt agility udstyr til at træne med Rosa sammen med hendes veninde en Hovawart. jeg tænker, at det skal være nogle zik zak stænger, pinde til at lave små hop. Pt bruger vi bambus pinde med de er klart bedst at få i jorden efter regn;-)

er der nogle mærker man skal undgå, da det er noget skrammel. nogle der har ideer til andre øvelser ?

pt løber vi zik zak, et lille hop ( ca 10 cm ) hen til en kegle, sit og dæk og så en festlig afslutning over et lille hop igen. Vi træner også elefanten meeeen :damn:

tror ikke Rosa vil komme til at gå på en vippe eller igennem et rør.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har jo en agilitybane... eller rettere klubben har en og jeg har nøglen :mrgreen: I må sige til hvis I vil ud og lege lidt. Generelt er de plasticting man kan købe ret "skramlede" men kan fungere udemærket. Jeg synes dog at plasticspringene er alt for smalle og solgte dem jeg havde... Slalomstængerne er ok, de bliver dog hurtigt vind og skæve, men hvis man vil ud og træne slalom andre steder end lige træningspladsen, så er de jo nemme at have med....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er muligt, så få de plastikpinde der er blå og røde, og ikke blå og gule... Mit spring af det blårøde er tre pr gammelt og fejler intet... Det med de gule pinde, har Cassi fået knækket spydene på, og desuden så sidder spydene ofte fast i jorden og bliver hevet ud af pindene :damn: Og det er ting der først for alvor er tage i brug denne sommer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...