Hop til indhold

Hvis en hund er vant til at noget gør ondt


Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
Ehh det skriver han jo faktisk også :blink:

 

Årh nej :stupid:....nu ved alle på dette forum jo, at snuseren er pisse fuld og skriver underlige sorte kryptiske ting :blink:.....lidt fjollet og med en snert W.C. Field over sig.....øllet blev hans skæbne :genert:....ikke skide god reklame altså :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh nej :stupid:....nu ved alle på dette forum jo, at snuseren er pisse fuld og skriver underlige sorte kryptiske ting :blink:.....lidt fjollet og med en snert W.C. Field over sig.....øllet blev hans skæbne :genert:....ikke skide god reklame altså :mrgreen:

 

Fnis, heldigvis skriver du også de kryptiske ting når du er ædru, så det er helt ok!

Vi kunne nok have en seriøs god samtale, hvis vi 2 var fulde sammen. Vi kunne sgu redde verdenen, Snuser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Fnis, heldigvis skriver du også de kryptiske ting når du er ædru, så det er helt ok!

Vi kunne nok have en seriøs god samtale, hvis vi 2 var fulde sammen. Vi kunne sgu redde verdenen, Snuser.

 

:lol: Ja stemmer for, at vi sammen redder verdenen :engel: :5up:.....men ved bare ikke helt:hmm:.....du ved, der er jo nok nogen, det er der jo altid :genert:.....der ikke kan dy sig, og straks skal stille dumme ???, hvad gik der galt og sådan :roll:.....skal de så have et, hurtigt sort kryptisk svar:blink:.....eller vil du være klar med en fornuftig udtalelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Ja stemmer for, at vi sammen redder verdenen :engel: :5up:.....men ved bare ikke helt:hmm:.....du ved, der er jo nok nogen, det er der jo altid :genert:.....der ikke kan dy sig, og straks skal stille dumme ???, hvad gik der galt og sådan :roll:.....skal de så have et, hurtigt sort kryptisk svar:blink:.....eller vil du være klar med en fornuftig udtalelse :mrgreen:

 

Vi tager klart den kryptiske først! Så kan jeg udrede efterfølgende, hvis det kræves :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Der var nu flere herfra jeg gerne mødte face to face !

 

:lun: Sådan har jeg det også selv.....men det sker jo også en gang imellem :5up:.....men af uforklarlige grunde, går der også tit kage i det:blink:.....ved ikke helt, men er det nu ikke som om det der kryptiske forfølger mig...bare lidt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Vi tager klart den kryptiske først! Så kan jeg udrede efterfølgende, hvis det kræves :mrgreen:

 

:slem: Fint med mig Buddha :vinken:......men, hvorfor skriver du, "hvis" det kræves :vedikke:.....om noget der er sikkert som ammen i kirken:stupid:......naturlove kan vi jo alligevel ikke ændre på! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det kan de helt klart...

 

Og være ret overtroiske omkring det, som feks eksemplet med det glatte gulv en bestemt vej fra indikerer.

 

Sheila har på sine gamle dage utrolig mange ting hun ikke vil gøre fordi hun tror det kan gøre ondt eller være farligt..mest det sidste. Lige pt, hvor hun ikke har det så godt, vil hun ikke gå de veje på tur, hvor hun sidst så eller hørte noget hun blev bange for. I forgårs trådte hun forkert på sin pote, sagde piv og haltede. Dagen efter ville hun ikke derhen hvor hun trådte forkert..

 

Men hun er ekstrem pga alt for mange traumer og stress i sit liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det kan de helt klart...

 

Og være ret overtroiske omkring det, som feks eksemplet med det glatte gulv en bestemt vej fra indikerer.

 

Sheila har på sine gamle dage utrolig mange ting hun ikke vil gøre fordi hun tror det kan gøre ondt eller være farligt..mest det sidste. Lige pt, hvor hun ikke har det så godt, vil hun ikke gå de veje på tur, hvor hun sidst så eller hørte noget hun blev bange for. I forgårs trådte hun forkert på sin pote, sagde piv og haltede. Dagen efter ville hun ikke derhen hvor hun trådte forkert..

 

Men hun er ekstrem pga alt for mange traumer og stress i sit liv.

 

Årh Sheila :ae: Du er sikker på at hun ikke har noget der sidder og generer? Sådan noget overreaktion (forstå mig ret) kan jo sagtens være pga ubehag i kroppen.

 

 

Kan fortælle at vi var ved en osteopat i dag og Egon fik ordnet en masse omkring kranie, nakke og øre og en af tingene bevirkede også at han har padlet lidt med forbenene, jeg spurgte nemlig om manden ville kigge på hans forben også, men det havde han allerede fikset.

 

Og massøren kommer hjem til os allerede på torsdag, måske hun godt kunne høre på mig i telefonen at jeg havde lidt akut behov for at få gjort noget :oops: Det er bare SÅ sødt af hende, jeg glæder mig vildt meget til det, er sikker på at Egon vil elske at blive masseret :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til buddha,

 

Sendt dig pm. MEn nej, der er en del der generer hende pt, det er bare ikke noget som nogen kiro eller massør kan gøre noget ved.

SIdst var hun ved magtor for 3 mdr siden ca og han havde intet at udsætte på hende udover aldersbetinget mindre muskelmasse.

 

DEjligt med Egon, håber han er helt fit efter massøren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...