Hop til indhold

Hej i hundehuset!


Gæst diddjy
 Share

Recommended Posts

Gæst diddjy

Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg ikke har søgt på denne side noget før. Det er jo en fryd at være omringet af mennesker, der elsker hunde lige så meget, som jeg gør :lun:

 

Jeg hedder Julie, er 30 år gammel og bor i Aalborg med min mand. Lige nu har vi ingen hund, men om to uger kan vi hente vores lille hvalp Ozzy, som er en blandingshund (halvt dansk svensk gårdhund/islandsk fårehund), og jeg glæder mig så meget til det. Vi måtte desværre aflive vores hund for en måneds tid siden. Det var trælse omstændigheder og en svær beslutning, og der har været utroligt tomt i vores hjem lige siden. Så nu er vi klar til at få en ny hund, og vi ser så meget frem til, at det bliver lige netop denne hvalp, da vi er faldet noget så voldsomt for ham. :lun:

 

Jeg ville bare lige sige hej til jer alle og sige, at jeg håber på mange gode år på denne debatside. ;-)

 

Jeg har godt nok lavet en separat tråd om Ozzy, men tænker at jeg lige poster et billede af ham her også.

Ozzy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Velkommen til, og stort tillykke med Ozzy, hvor ser han dejlig ud :lun:

 

Tak for det, jeg kan heller ikke stå for ham. De næste to uger bliver lange for mit vedkommende. Glæder mig til endelig at kunne holde ham igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Kig øverst til højre, du kan gå ind på "din profil" eller "indstillinger" alt efter hvad du skal have ændret.

 

Og velkommen til, Ozzy ser ud til at være en rigtig lille charmetrold.

 

Ah, tak for det :5up: Og tak for det også. Det kan jeg kun være enig i, at han er :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...